Sol

Idag har det verkligen varit helt underbart väder. Jag har faktiskt legat ute kanske en och en halv timme och solat. Himla skönt var det.
Jens är upp och ner i humöret. Glad och gnällig. Vet inte riktigt vad jag skall skylla på men ingen av oss har ju sovit speciellt bra inatt. Jens sov inte så bra i förmiddags heller så han är kanske trött helt enkelt?

har precis ringt och pratat med en god vän, en av våra vänner kommer hem från USA snart och hon stannar nästan en månad. Vi skall försöka få till en träff. Längtar efter dem! Har mailat Lottas förslag på datum till Eva så en träff blir det säkert.

Nix, strax dags att åka hem till mamma och pappa och grilla. Det skall bli gott. Lillebror är hemma också, alltid så mysigt och träffa honom. min syster och hennes sambo skulle också kommit men hon är sjuk. Stackars syster min.
Ha en bra kväll.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0