Solig lördag

Jag vet inte vad det var med Jens igår men han ville bara inte sova. Somnade kanske vid kvart över tio, bredvid mig i vår säng. Jag somnade också  en stund...
Iaf har han sovit bra inatt och vaknade runt halvnio.

förmiddagen har varit lugn. Får se om min käre make åker iväg till sjukhusapoteket för mig idag. Igår när jag skulle ta Metotrexhate (eller hur det nu stavas) så upptäckte jag att de var bara helt slut... Hmm, brukar ha koll på det där men jag har inte tagit den medicinen på två veckor eftersom jag tagit pensilin. Det har bara flygit hur mitt huvud att de var slut. :(
Jaja, så kan det gå.

Nu skall jag diska  efter frukosten, har inte gjort det ännu.
Skall se om jag kan lägga mig en stund i solen, hade varit trevligt att få lite färg iaf.
Ha en skön lördag!
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0