Som det kan gå

Japp, vi spenderade över tre timmar framför tv:n igårkväll. Jag måste erkänna att jag alltid tyckt mycket om melodifestivalen även om det på senare år dragit ut en aningens för mycket på tiden om man säger så...
När Charlotte vann den svenska utagningen så tänkte jag, inte en sån låt igen, samma gamla svenska popslager som det går sämre och sämre för , för varje år. Jag tycker det hade varit roligare att skicka tex Nordman. Det är inte säkert det hade gått bättre men så mycket sämre hade det iaf inte kunnat gå. haha

Jaja, jag rycktes hur som helst med under de senaste dagarna och trodde att, jomen kanske, det går nog bra ändå, kanske?
Men som varje år så tror vi att det kommer att gå bra, allt tyder ju på det, alla prognoser osv.
Jag tycker lite synd om Charlotte som lagt ner så mycket tid på detta, promotat både här och där och så gick det som det gick.
Nej, nu har jag lagt ner för många ord på detta. Det jag ville få fram var att, jag hade rätt! Vad var det jag sa?!?
Nej, jag bara skojar, men lite så ändå... :)

Natten har varit bra. Jens har sovit som en stock. jag däremot fick en himlans hostatack vid fyratiden och fick stå och suga i över en haltimme. Typiskt, när min gosvän sov så bra, jag kunde ju passat på då, eller hur?

Nu får ni ha en riktigt bra söndag och grattis alla mammor, hoppas ni får en extra fin dag. :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ett stort grattis till jens mamma oxå :-D
Hoppas ni får sova gott allihopa inatt med!! Jag sover numera med öronproppar för att få lite lugn och ro i huvudet ;-)
Fortsatt trevlig kväll på er!!
KRamis

2008-05-25 @ 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0