Sommaren här igen

Imorse stack jag iväg och tränade. Jag var hem en kortis efteråt och sedan for vi in till stan igen. Vi hämtade upp Anne och Daniels mamma och sedan bar det av till Galgberget. Vi käkade våfflor och pratade en massa. Jens körde med sin farmor ordentligt, det var bara gungor för hela slanten. :) Det var hur som helst en underbar eftermiddag.

Innan vi åkte hem igen hann vi med handling och besök hemma hos mina föräldrar. Jens fick mat av morfar.
Jag känner mig rätt slut nu, trött i kroppen.
Jens verkar inte ha reagerat nämnvärt på sprutan. Han var ju lite gnällig igår osv men han har sovit gått inatt och idag har han varit sitt gamla jag. Han åt bra på dagis och som sagtt, bus och sprall för hela slanten.
Känner att jag upprepar mig något otroligt så jag slutar nu och önskar godnatt och trevlig helg. :)

Kommentarer
Postat av: pej

Hej vännen!
Va skönt att Jens inte direkt har reagerat på sprutan. Det är ju så man vill att det ska vara :-)

Hoppas ni får en trevlig helg och en lugn och skön natt!
KramKram

2008-05-23 @ 22:26:59
URL: http://pbme.blogg.se
Postat av: Junitjej

Det skulle vara gulligt om du vill rösta på min blogg här (om du gillar den förstås!):http://www.theguide.nu/mamsenfredag.htm

2008-05-23 @ 22:57:06
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Titti

Skönt att han är pigg!
Min blogg har blivit flyttad till den nya plattformen som blogg.se tjatat om så länge. Alla kommer att bli flyttad dit så småningom, men det verkar ta sin lilla tid! Vad bra att det underlättar för dig! Ha en bra dag! Kram

2008-05-24 @ 07:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0