Söndag

Inatt har det snurrats som bara den. Jens har inte sovit så mycket tror jag och inte vi andra heller.
Han vaknade någon gång, jag orkade inte kolla på klockan, och jag tog över honom till oss för han vägrade lägga sig ner. Sedan tog det hur lång tid som helst innan han somnade. Han låg åt alla håll, kändes som jag hade två små fötter överallt.

Idag är det tydligen den sista dagen med fint väder på ett tag. Då får man passa på att njuta. Vi har inget planerat. Eventuellt kommer pappa hit och lånar vår bil, han skall köra saker till tippen och vi har dragkrok.

Jens har förstått vad näsan är för något.Så fort man råkar säga näsa så ja, det är mindre trevligt men han sticker ett finger i näsan då och skrattar. Hmm, måste vänja honom av med det. Vad skall de på dagis tro?? :)
Ha en skön dag i solen.
So long

Kommentarer
Postat av: Titti

Haha, det är väl jättebra att han vet vart näsan sitter!
Tack, Hildas leder "mår" jättebra! Hon har inte haft några svullnader på flera veckor. "Peppar, peppar" Ibland säger hon att hon har ont, men det är inget som märks på henne. Nu håller vi bara tummarna för att det ska fortsätta såhär!
Själv då? Är det dags för behandling med dom nya medicinerna snart?
Ha en skln dag! Kram

2008-05-11 @ 11:50:25
Postat av: Titti

Jag hoppas det är metotrexaten som börjat verka! Det skulle vara så skönt om hon slapp den värken. Hoppas din nya medicin gör underverk för dig! Kan inte ens föreställa mig vilka smärtor ni lever under!Ni är starka!
Kram

2008-05-11 @ 13:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0