Sovmorgon

Jens har svoit hos oss från kl 02.00 ungefär., men efter det har vi sovit jättebra.
Daniel och Jens gick upp först och när jag kollade på klockan, hur mycket hon var då, så visade hon på halvtio... Det var inte dåligt. Jag gick upp en halvtimme senare. :)

Idag är det inge vidare väder, grått och trist. Vi sticker väl ut en sväng senare i eftermiddag ändå, skall till affären och sådär.

Igår var det inge roligt med mamma. Jag hörde på henne vid sjutiden att ikväll skall jag nog inte prata mer med henne. Hon hade pratat med mormor och berättat att vi hyrt en stuga i sälen och att vi kommer i mitten av juli. Hon verkar ha dragit sig för att berätta det för mormor och nu var hon så lättad, eftersom mormor blev glad och tyckte det var en bra idé.
Alltså allvarligt talat, vad är hon rädd för egentligen??? Klart mormor blir glad att vi kommer och var vi bor, vem skiter inte i det? Mormor skall ju knappast bo med oss, eller hur? :) Jag blir så trött och rädd också. Mamma kommer vara så nervös när vi är där uppe och om man har alkoholproblem är det ju himla lätt att ta hjälp av spriten, för att döva. Usch ja!
Jag har pratat mer med pappa och vi skall ta tag i det här innan vi åker. Men jag kan inte hjälpa att det hänger som ett orosmoln över mig. Tycker synd om henne samtidigt och om oss andra med för den delen.

Jaja, nu skall jag göra något annat.
Ha en skön lördag mina vänner.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0