Tisdag

Jens har drömt mycket inatt tror jag för han har sovit väldigt oroligt och vaknat och gnällt mycket. Jag tog över honom till oss vid tvåtiden och sedan har han snurrat.
När jag vaknade så var jag inte den piggaste människan på denna jord, men vem är det egentligen? Inte en som har barn iaf.

Daniel lämnade Jens på dagis och vet ni? han skrek som bara den, helt illröd i ansiktet. Usch, skönt att jag slapp höra det men bara tanken på hans förtvivlan gör mig ledsen. Att det skall vara så svårt nu då. Jag vet ju att det går i perioder, men när man är mitt i en dålig period hjälper inte tanken på att det går över så himla mycket. Hur länge dröjer det till han slutar med detta då?
Stackars min lurvboll.

En annan grej som är mindre rolig, kan ni gissa vad det är då? Jo, jag har ont i halsen, det gör jätteont vid tracken. Åh, vilken överaskning, eller hur?
Egentligen vill jag bara gråta men vad hjälper det, ännu mer slemm bara. Pensilinet bet på Jens men inte på Daniel, han har väl antagligen någon virus då. Den kanske jag har fått igen.
Jaja, hoppas det är tillfälligt.

Har varit hos frissan och jag är väl nöjd. Är egentligen inte nöjd alls med någonting idag men det känns okej. Jag har bara sån himla lust att göra slingor men det är så dyrt, har nog inte råd nu. Jens skall ju få den där vaccinet och det kostar 1000 kr. Klart det är värt det men det är ju pengar det med.
Dags att göra något annat.
Det regnar och har sig, städningen blir på torsdag istället. :(
Ha en bra dag nu.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0