Torsdag

Jag har soit riktigt gott inatt, Jens har visserligen sovit hos oss men där sov han gott. Det var inte många napp-instoppningar, jag hade bara en liten stuttis-letning mitt i natten. Letade överallt, i hela sängen och på golvet innan jag till slut hittade den under Daniel... :)

Idag skall jag till frissan, hoppas det blir bra. Sedan kommer grabbarna och hämtar mig för en tur in till staden.
Vackert väder är det.
Tror det blir klänning, skall passa mig för att dricka kaffe i den bara... ;) De två senaste gångerna jag hade den lyckades jag tappa en kaffemugg på den, alltså två gånger i rad.
Så kan det gå.
Ojoj, vad Jens är på gott humör, han sjunger för fulla muggar just nu.
Jag känner mig också glad. Kortisonet jag fick i nålen igår har gjort mycket nytta för mig redan.

Önskar er en skön dag!
So long

Kommentarer
Postat av: Titti

Hoppas ni får en skön dag i solen!
Ja, det är sjöjungfrun, började lite igår, men kom inte så långt innan jag somnade! Får väl se hur mycket jag hinner med, före barnen så räckte en bok inte mer än en dag, nu tar det jättelång tid, men det är det ju värt!
Kram

2008-05-29 @ 11:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0