Vårdcentralen igen

Japp, nu har vi varit där igen, för femtioelfte gången på en vecka. Nu var det för Jens och Daniels skull, fast ändå för min på något sätt... Hmm
Vi fick träffa en superläkare, verkligen jättebra och han lyssnade och förstod. Roligt när man får träffa en sån doktor. Både Jens och Daniel har ju varit dåliga nu jättelänge och vi är rädda för att när jag väl slutar med min pensilinkur så är risken stor att jag får tillbaka allt igen, jag är ju så mottaglig. Det förstod han och med tanke på den nya behanldingen jag skall börja med nu i slutet av maj då man absolut inte får ha någonting i kroppen så har mina killar fått en varsin kur de med nu. Jag hoppas det hjälper så de blir friska och krya på riktigt den här gången. Men man vet ju aldrig.

Det är molnnigare idag och det blåser rätt ordentligt.
Annars är det lungt. Imorgon är det dags för.... Gissa! :) Jo, träning. Det skall bli roligt och vi får väl hoppas det blir av den här gången.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0