Vårdcentralen

Nja, jag fick väl ingen direkt hjälp på vårdcentralen men han viste ju inte riktigt vad det var så då är det ju svårt att göra något. Jag skulle vänta och se vad som händer. Så sa min doktor för en vecka sedan också, hur länge skall man vänta? Äsch, det är som det är. Han sa att jag har nog någon retning i luftvägarna. mmm, låter kanske troligt.
Om det inte är bättre om några dagar försöker jag få tag på min doktor på sjukhuset.

När vi hämtade Jens i eftermiddags så stirrade han bara på oss, den lille filuren. Han var inte alls pigg på att gå hem utan stack iväg och kikade på något som var mycket mer intressant än mamma och pappa. :)
Hur som helst fick vi med lille vännen hem. jag hade saknat honom mycket och när vi kom hem fick jag ett par riktigt goa kramar. :) Vi gick ut och Jens fick leka av sig. Daniel tog fram en plåt som han fyllde med vatten och så satt han där och plaskade, det var tydligen skojit som katten. Det har varit sagolikt väder idag, så härligt!
Fler av sånna dagar, tack.
Nu är det strax dags för mat. Jens hade föresten ätit bra med lunch på dagis. *lycklig*
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0