Varmt men blåsigt

Yes, varmt var ordet.
Jag har faktiskt kunnat sola ett bra tag idag, riktigt skönt har det varit! Nu är jag dock lite trött på det så jag har gått in.
Jens har varit ute och stojat, kört runt i trädgården med sin Bmw. :)
Jag kan väl sammanfatta dagen så här långt som väldigt lugn och skön. Blev nästan lite rastlös här ett tag.
Nu har jag iaf satt på en kopp kaffe, eller några, det är gott trots värmen tycker jag.

Jag har precis börjat på en bok som heter "Kärlekens mörka stig". Författaren har jag glömt vad han heter, en man från Cyrien är det iaf. Den är på över 800 sidor så jag har att göra ett tag. den verkar iaf bra och har redan gripit tag i mig.
Ha en fortsatt skön dag och glöm inte att dricka... haha Det gör jag hela tiden nämligen, glömmer att dricka alltså.
So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0