Varning för äckligt inlägg...

Natten har varit jättebra, har bara varit upp till Jens en gång. Nu känner jag mig pigg och utvilad. :)
Jens har också varit pigg och glad hela förmiddagen och nu ligger han och sover.
Jag skall fixa till lite här hemma innan vi sticker till bvc.

Varning, just det, jag är väldigt slemmig, det är tråkigt. Får suga mycket. Jag vill så himla gärna träna i eftermiddag. Tror ni det är något problem. jag känner mig inte sjuk annars, men mycket slem är det. Undrar om det är virus eller en bakterieinfektion? Hur vet man vilket egentligen och spelar det någon roll?
Hmm
Äsch, jag får ta det lungt helt enkelt.
Ha en bra dag.
Det är soligt och skönt här.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0