Glad!

Jag kikar in en snabbis. Jag mår sämre men måste få berätta om min underbara syster och hennes lika underbara sambo Tobbe.
Jag hade ett långt samtal med min syster i eftermiddags, berättade lite om vad som hänt den sista tiden, vi har inte pratat så mycket nu på ett tag. Sa också att jag var förkyld igen för femtielfte gången och att det var jobbigt, ja, lite allmänt gnäll från min sida helt enkelt. ;)
Hur som helst kännde jag mig gladare och piggare efteråt.

Efter middagen ringde det helt plötsligt på ytterdörren.
Där stod lillasyster Lovisa och Tobbe med en påse med gosaker till mig. :) Som två små tomtar i förtid liksom. :)
Så glad jag blev. Till saken hör att vi bor två mil ifrån varandra. Det är inte vägen förbi menar jag och de har jobbat hela dagen och ändå sätter de sig i bilen och kör till Getinge.
Jag älskar er mina turturduvor!  Puss puss.

Nu dags att ta en kopp te och sedan sova.
Godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Annica

Vilken underbar syster du har!!!!!

Vad glad jag blir för din skull!

Själv sitter jag bredvid en överlycklig make i soffan.

TIMRÅ VANN!!!!!

Dessutom vann Stefan 250 kr på matchlotten.

Hur kul som helst.

Och vad härligt att få avsluta denna jobbiga dag med något positivt.

Sov gott du med.

KRAM!!

2008-11-27 @ 22:12:41
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: bjorne

Ha en bra fredag,nu ska det jobbas igen,även lördag och söndag,förkyld som bara den,men det är bara att bita ihop.

2008-11-28 @ 06:13:31
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Jen

Det är helt suveränt.När jag kom hem från sjukan med knät kom blomsterbud från min polare Lisa,,, det var också sån här hurra grej. Hoppas du mår bättre nu. Kram i massor denna fredag. Kram

2008-11-28 @ 09:03:57
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Malin

Tänk att sådana gester kan göra mer för kroppen än alla piller i världen! Ibland behövs inte mycket heller för att ge lite av en själv... Ett kort på posten, ett telefonsamtal ett vänligt ord.... Kramiz M

2008-11-28 @ 10:34:03
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad sött, tänk vad sådant värmer. Håller tummarna för att medicinen verkar på stuts och att halsen blir bra. Jag fick två i handlederna och två i knogarna men det verkar har tagit bra denna gång jippis stor kram till dig

2008-11-28 @ 12:49:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: soffie

men ååå vad underbart av henne,sånt värmer verkligen när man ej mår bra.

hoppas du kryar på dej nu så du är pigg tills ni ska åka.

ha en så bra helg du kan.

2008-11-28 @ 17:58:20
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Misa (bissa, pissa eller vad det brukar vara)

God kväll kära syster!

Jo, man får ju försöka vara lite trevlig ibland!

Jag vill bara passa på att säga att jag är oerhört glad att jag får ha dig så nära mig som två ynkliga mil bort!

Det känns väldigt bra för mig.

Det är Jesper som är lite långt bort för tillfället, men ger vi det bara något år så kommer vi nog ha lagom avstånd hem till varandra alla tre!



Ps. Det var helt och hållet Tobbes idé med påsen egentligen. Vi är så ledsna båda två när du inte får vara fri från krämpor.



Hälsa de två pojkarna! Ge gärna Daniel en skumtomte också, för han lät rejält förkyld och kan behöva lite medicin!



Puss!

2008-11-28 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0