Inte bättre

Nej, jag känner mig inte ett dugg bättre, har ont i halsen och lite feber. Dags att hoppa i säng snart.
Det är jobbigt med tracken, det gör ont och är mycket slemmigt. Men jag ska inte gå in på detaljer... ;)
Jag hoppas jag iaf får sova inatt och slipper springa till sugen.

Jens har varit glad och väldigt busig. Han testar verkligen vad han får och inte får. Får han inte en sak så gör han det ändå. Det är inget roligt. Mig lyssnar han inte på alls, vet inte vad jag ska göra?
När jag gick runt och vattnade blommorna tidigare så sprang han efter och försökte slå till vattenflaskan så den skvimpade över flera gånger. Jag blev arg på honom men vad hjälpte det? Inte ett skit.
Lite retsam är han alltså just nu.

Idag har jag läst ut "de tre muskitörerna, den är faktiskt riktigt bra. Var lite skeptisk till den först men Daniel sa att den är bra så jag var ju tvungen att ge den en chans. :)
Sängen snart alltså.
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag letar fortfarnde efter Mannen med järnmasken. ler

2008-10-21 @ 21:35:14
Postat av: Titti

Får säga det nån sa till mig om mina obstinata och busiga barn "Det är bara trygga barn som törs trotsa sina föräldrar" Krya på dig!

2008-10-21 @ 22:08:22
Postat av: Ann

God morgon! Hoppas du kryar på dej snabbt!

2008-10-22 @ 05:25:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Malin

Typiskt att de inte lyssnar på oss mammor lika bra. Kan det bero på att vi har svårare att säga till på skarpen? Att de vet hur de kan "spela" ut en ,genom att charma os bland annat? Hoppas du snart blir lite bättre! Jag ska ringa klockan 10, så får vi se! Kramiz M

2008-10-22 @ 09:07:16
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Jen

Nu är det jätteviktigt att du sätter gränser och håller dig till dom. Också kanske börja med timeout. Om du säger nej 2 gånger och han fortsätter så får han sitta still på en stol eller nåt 2 minuter och lugna sig. Berätta att han måste lyssna på dig och att du säger nej för att tex han kan göra illa sig eller nåt kan gå sönder. Jag lovar,, det är jätteviktigt för hela hans framtid nu att få gränser och regler. Det är skitjobbigt att sätta och hålla sig till dom men jag lovar,, han och du kommer må klart bra av det. Kram kram

2008-10-22 @ 10:44:18
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0