Puss puss puss

Det gick fint att hämta Jens idag också. När jag närmade mig grinden som jag skulle in genom hör jag en fröken ropaAkta akta tjejen som kommer där.!!
Hon höll på så ett bra tag och när jag var riktigt nära så röt hon nästan till barnen: Ni måste akta!
Ett litet barn ramlar eller något för det börjar gråta... Hmm, snacka om att skrämma upp de små. Nuuu kooommeer det hemska blinda monstret!
Se upp alla barn...
Ja hjälp. Sedan kom hon fram till grinden och frågade om hon skulle öppna den eller om jag ville "försöka" själv.
Hahahaha
Jag skrattar ihjäl mig.
Jag sa att hon gärna fick öppna den. hihi
Jaja, jag måste bara få dela med mig av mina erfarenheter, så ni vet hur det är att vara det blinda monstret.
Nej men skämt och sido, det är rätt roligt så här i efterhand och när hon frågade mig om jag ville försöka själv, att öppna grinden, höll jag på att börja gapskratta. Men hon ville bara väl, jag vet det.
Det är lungt.

Jag tänker såklart väldigt mycket på hur Jens kommer ta det här sedan, när han blir så stor så han förstår att jag är synskadad och att inte allas mammor är det.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att ingen kommer vara elak mot honom för den sakens skull. Så får det bara inte bli. Då kommer jag verkligen att bli ett monster, det lovar jag....

När vi satt och kollade på tv nu ikväll så dyker Jens upp och pussar mig rätt på näsan, smack!
Jag smälte.
Sedan skulle han pussas och pussas. Han pussade mig och sedan Daniel, så höll han på hur länge som helst.
Bara att tacka och ta emot ju.

Dags att stänga datorn.
Imorgon är det träning och nu i eftermiddag/kväll har jag mått mycket bättre. :)
Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

Självklart skullejaghärmas lite, hihi... För det första så är du så långt ifrån monsterlik som nån kan komma! För det andra såär detbra att du kan skratta åt det,jag hade blivit supersur,sagt typ, jag är visserligen blind, men inte hndlingsförlamad! Härligt med såna pussar, njut de kommer antagligen inte bestå till efter tonåren, haha... kramiz

2008-10-02 @ 22:20:38
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, vilken underbar dag, först komedi i form av dagisfröken och sedan en massa pussar. Bättre kan det inte bli :) Godnatt och sovsött :)

2008-10-02 @ 22:29:58
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Jen

Alltså jag tycker du är sååå duktig och bra brud. Det är ju inte helt lätt för oss som ser hur det kan vara om man inte ser liksom Ofta vet man väl inte hur man ska bete sig. haha. Hoppas du får en bra dag gumman,,, kram i massor. You rock

2008-10-03 @ 09:47:00
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: soffie

å jag tror en del människor helt enkelt vill hjälpa till för mycket å då blir det nog bara fel.

Stackars henne.

Hoppas du får en härlig fredag å va skönt att du är piggare nu.

Må så gott...

2008-10-03 @ 10:04:11
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej!

Jag var inte närvarande i går så det blev inte av att jag sa godnatt. I dag vaknade jag med feber... usch. Tycker inte om att vara sjuk!

Idag kommer i alla fall Cristher hem! Är så glad. Han är så mycket piggare. Jag hoppas att detta är goda nyheter så att det kanske finns en chans att han blir bra.

Hoppas att du få fortsätta att må bra nu.

Massa kramar!!!!!!!

Och slappna av i käken! ;-)

KRAM!

2008-10-03 @ 10:14:33
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Robert Nehmé

Vad tycker du om stilen på bilden?

2008-10-03 @ 10:28:36
URL: http://mrmrs.se
Postat av: lLenal

Det är så bra att du som jag, kan garva åt det hela.

Jag tycker du är så fin tjej.

Pussar är ju bara för mysigt,ha en fin fredag, kram lena.

2008-10-03 @ 15:28:19
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: >Titti

Haha, det monstret skulle jag inte vilja möta! Hua! ;o)

Klart du ska plugga! Vad vill du bli "när du blir stor?"

Kram

2008-10-03 @ 17:51:26
Postat av: Annica

Men jag förstår att du grät på konserten! Snacka om känslor!!

Ja vi får hålla tummarna ordentligt ikväll. Så mycket skador i laget så jag vågar inte hoppas på en vinst. Ska baka bullar istället. ;-)

KRAM!!!!

2008-10-04 @ 10:21:47
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0