Utmaning mm... :)

Jag har blivit utmanad av:
Titti
och

Jen

Jag ska berätta sju alldagliga och lite oväntade saker om mig själv.

•1.       Jag träffade min man på internet, Lunarstorm för att vara mer exakt. Hihi
2. Jag är kristen
3. Jag är väldigt känslig men gråter sällan, tyvärr...
4.  Jag blir alltid nervös och darrig när jag ska prata med läkare men är inte det minsta rädd för sprutor och liknande.
5. Jag drömmer om en liten stuga med öppen spis och trägolv.
6. Det jag saknar mest med att inte kunna se är att cykla. (Nämn inte ordet tandemcykel för det är inte samma sak...)

7. Det bästa jag vet är att sitta med Jens i knät och sniffa på hans huvud. Hihi

Jag i min tur utmanar:
Malin

Stefan

Julia

Marie

Modestymom

Satu

det blev bara sex, det räcker väl? :) Om det är någon annan som vill så kör på.

De regler som gäller är:

    

 Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.

- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.

- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.

- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.


Över till något annat... ;)
Klockan 17.40 ringde min läkare äntligen, då hade jag för länge sedan gett upp hoppet om att han skulle höra av sig. Men det gjorde han alltså och imorgon åker jag raka vägen till Apoteket och hämtar ut min antibiotika. tjohooo
Den kommer säkert hjälpa mig.
Jag tycker mycket om min halsdoktor även om han är väldigt vimsig... Han har flera pluspoäng, han har räddat mitt och Jens liv en gång och så är han dansk. ;)
Han heter Jörgen precis som min pappa, det är också en bra sak. Hmm
Jag känner mig redan piggare. Ska läsa lite innan det är dags att hoppa i säng. jag är helt matt i kroppen av allt hostande och sugande.
Efter helgen ska jag ta tag i det här med mina leder också. Jag måste få höra hur läkarna egentligen tänker.
godnatt mina vänner, ni är fina.
Skönt att ha er här.
So long

Kommentarer
Postat av: T

Hej gumman. tack för den fina kommentaren. Jag blir alltid så glad!

Klart jag tar tag i utmaningen. :)

Vad skönt med antibiotikan! Äntligen kanske du akn få lite ro med andningen.



Gonatt vännen!



(hoppas det går bra om jag svarar på söndag på utmaningen?)

2008-10-30 @ 23:10:25
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon rara du!

2008-10-31 @ 06:02:55
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Jen

Hej vännen, bra att du får medicin. Du, har du läst : Om änglar kunde tala, av Torgny Wiren? Kram

2008-10-31 @ 08:07:53
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Jen

Apropå kristen har jag en polare i Kalmar som är prelle. Det var han som rekomenderade boken haha. Du, är din man kristen också? Kram

2008-10-31 @ 08:19:16
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag blir ALDRIG trött på dig!!! Kramiz M

2008-10-31 @ 11:27:19
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0