Väntar

Nu har Daniel precis åkt iväg. hoppas det går bra för honom.
Själv sitter jag här och väntar på att det ska bli dags att hämta min gosros från dagis. :) Jag har varken lämnat eller hämtat honom sedan den där gången då det kom en person och började dra i mig.
Jag är väl inte direkt nervös men sånt där sätter sig lite i huvudet ändå. Jag hittar ju så det ska gå bra...

Känner mig på bättre humör.Era fina kommentarer gör mig alltid gladare. Sedan är det dammsuget och fint här nu och det känns ju aldrig fel, när det är rent och fräscht menar jag. :)

Sköt om er.
So long

Kommentarer
Postat av: Jen

Om nån rycker tag i dig så där igen kommer jag och säger till dom på skarpen. Kram

2008-10-02 @ 13:08:43
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: soffie

vad arg jag blir herregud hur kan de göra så mot dej.

oppas din kväll blir lugn och skön.

kramen

2008-10-02 @ 15:58:18
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: lLenal

Det finns folk till allt,det har man ju erfarehet av.Stå med huvudet högt,varje människa har ju rätt att vara som dom är.

Kram lena.

2008-10-02 @ 16:40:59
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Annica

Hur gick det att hämta Jens? Och hur gock det för Daniel?

Här är jag heöt slut. Vet inte varför. Biter du ihop tänderna? Kan det vara därför du har spänningshuvudvärk?

Nu ska vi äta bakad potatis med räkröra.

Massa kramar!!!!!!

2008-10-02 @ 17:34:44
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Det kallas för scrap booking.

Man tar ett fotografi. Sen med hjälp av papper i olika färger och mönster gör man som en bakgrund till kortet så att motivet i själva kortet blir förstärkt av färgeran och mönstrena på bakgrgunden. Den första bilden jag gjorde ser ut så här. (Det är jätte svårt för mig att förklara...)

Det är ett kort på mig och Stefan i Sepia (Nästan som svartvitt fast i bruna toner istället för grått/svart) när han står och kramar om mig bakifrån medans vi tittar ut över ett stormigt hav. Jag har börja med en bit brunt papper. Sen har jag klippt en bit mörklila papper i samma form som det bruna men 1cm minder och klistrat på det på det bruna pappret. Det ser nu ut som det lila pappret har en brun ram runt sig. Sen har jag klippt ett randigt papper som går i färgerna, brunt, lila, blått och lite rosa, i en 3 cm bred remsa och satt på mitten på bakgrunden. Sen har jag klistrat på fotot på detta. Fotot är mindre än det lila och bruna pappret. Så det ser ut att vara en ram till fotot. Sen har jag satt på en blomma i två av hörnen på fotot. Till höger om fotot är det lite större yta än till vänster om fotot. Där har jag satt ett metall hjärta och skrivit LOVE med en penna.

Hoppas att du förstår nått av det jag skrivit. Annars får du be Daniel förklara bättre. Men det går altså ut på att göra något fint med ett foto. Det lät enklare! ;-)

KRAM!!!

2008-10-02 @ 18:55:51
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0