En mysig söndagkväll

När vi kom till flygstaden för att kika på en mobil till mig så var det förstås stängt. :( Men det blev en trevlig kväll ändå...
Vi for hem till Daniels mamma för att hämta upp henne plus mostern och sedan bar det av hem till mina föräldrar. Vi fick god mat och några mysiga timmar. det piggade upp mig en hel del. Har känt mig av banan de senaste dagarna.
Jag fick låna pappas gamla mobil också. :) Den verkar funka bra så jag klarar mig nog med den om bara batteriet håller, den är rätt gammal.
Det var ju det absolut billigaste alternativet också. hihi Kanske var någon mening med att affären var stängd? ;)
Nu har Daniel visat mig hur den funkar och hur jag ska skicka sms. Det ser ju alltid ut på olika vis på olika telefoner. jag får räkna knapptryckningar och så.
Det funkar ju fint. De som jag brukar messa är van vid att sms:n ser lite märkliga ut.
Jag skickade mycket sms till Daniel när vi träffades och han skrattade alltid så mycket åt att jag skrev pupp istället för puss.
Jaja, så kan det gå.
Men Daniel får alltid läsa sms:n för mig, det är därför det hade varit sååå himla roligt med det där talprogrammet till mobilen. :)

Så kvällen har varit fin och ännu gladare blev jag när jag kom hem och såg att
Malin
Nominerat mig i sin blogg.
Superglad och väldigt stolt öber det blev jag såklart.
Tack Malin! :)

Jag ska nominera mina favobloggar men det blir inte förrän imorgon. jag behöver alltid min käre makes hjälp när jag ska länka för det går bara inte för mig med talprogrammet. Jag fattar verkligen inte varför men så är det ibland med internet och olika funktioner.
Det går inte helt enkelt, eller så är det bara som så att jag inte har fattat hur man gör?? Hmm? :(
Sköt om er och godnatt!

Kommentarer
Postat av: tess

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Peter har givit sig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Ni hjälper honom väll??



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

//Tess



2008-09-21 @ 22:59:30
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Hahaha ja det är lätt hänt att sms blir felstavade! Har man råkat ut för många gånger:)

2008-09-22 @ 05:01:25
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Jen

jaha där ser man, hur länge har ni varit ihop? Är det ni på bröllopskortet i headern? Nu är det måndag, vad gör du för nåt idag? Kram

2008-09-22 @ 09:25:04
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Ann

Tack snälla du! Ha en underbar dag!

2008-09-22 @ 09:28:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, han blev säkert jätteglad när han fick en "puppe" istället för en puss! Jag håller med, din son är verkligen supersöt, mamma upp i dagen tror jag? Vet inte om jag sett någon närbild på din "gubbe", men jag tror att han är lik dig! Du är verkligen värd din AWARDS, och det hoppas jag du vet och inser. Vi som ser, har det så mycket lättare med allt, dessvärre tar vi det oftast för givet. Dunderkram till dig!

2008-09-22 @ 09:38:11
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej!

Vilken härlig kväll! Vår dag var riktigt mysig den med. Så härligt att vara ute nu när luften känns så härligt klar och frisk.

Massa kramar! Hoppas att du får en skön dag!

2008-09-22 @ 09:50:34
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: lena

HEHE:)Ibland så blir det tokigt när man ska skriva sms:)Ha det fint kram lena.

2008-09-22 @ 11:46:45
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Titti

Hej! Du är min hjälte! Har varit på ögon med Hilda idag, och jag tänker hela tiden på dig, vad du fått gå igenom, vad du går igenom... Du ska veta att jag ser upp till dig enormt mycket!

Kram

2008-09-22 @ 11:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0