Mitt huvud

Det är väl fjärde dagen jag har huvudvärk nu, inget kul alls. Det är säkert någon slags spänningshuvudvärk, det känns så iaf.
Jaja, det går väl över någon gång... :)

Fotvården var inte alls dum. Pappa fick presentkort på forvård nu när han fyllde och jag passade på att boka en tid till honom. hihi Så det blir av någon gång menar jag. ;)
Han blev jätteglad när jag ringde och berättade vad jag gjort och tiden passade bra också. Hon visste tydligen vem pappa är.
-Ja, det är han som lagar så god mat? sa hon.
Mmm, jodå, det är han. Han går i träskor i köket dagarna i enda, så du får något att bita i på måndag sa jag. :)

Sedan var jag och fikade hos svärmor. När Daniel inte hade kommit kl 13.40 och vi skulle hämta Jens kl 14.00, så klättrade jag på väggarna.
Kundbesöket hade dragit ut på tiden.
Jaså, det menar du inte?
Det blev en stressig hemfärd.
Nja, det finns inte så mycket mer att skriva. Jag är inte på bra humör.
Har inte pratat med mamma sedan i söndags eftersom det tjaffsade till sig då. Hon skulle ju egentligen ha kommit ut och hälsat på men det slutade med att bara pappa kom. Inte så bara men hon hade sagt att hon skulle komma och hon hade en så dålig ursäkt till att hon inte kom.
Jag har inget tålamod idag. Jens är jättesur av någon anledning, antar det inte är hanns dag idag heller.
Usch, vilket tråkigt inlägg.
hoppas jag kan återkomma lite senare med något skojigare. ;)

Önskar er alla en mysig och skön kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jen

Härligt med fotvården, jag är lite off nu också men det är bara att kämpa på eller hur. Hoppas det gick bra med hämtningen för dig. Kram kram

2008-09-30 @ 17:52:13
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Annica

Men vännen! Inte kul att känna sig så. Men det är helt ok! Man får vara låg ibland. Hur ska vi annars kunna uppskatta och njuta av allt bra som händer runt omkring oss?

Jag själv har haft en toppen dag! Tom färdtjänsten gick som en dans. Inga förseningar alls och raka spåret dit och hem. Och det var tur att det gick undan hem. För oj så ont jag hade då!

Men nu har jag vilat lite. Och det känns som tur är lite lättare. Stefan är ju på hockey ikväll. Så det hade varit lite jobbigt om jag inte kunnat återhämta mig lite...

Håll tummarna för att vi vinner ikväll!

KRAM!!!!!

2008-09-30 @ 18:18:28
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: soffie

Å hoppas du känner dej piggare och gladare nu.

Själv är jag helt slut min lilla Nellie mår inte alls bra.

ramar till dej

2008-09-30 @ 19:48:13
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad skönt att huvudvärken gett vika. Om än bara för en stund. Man blir ju helt slut av huvudvärk!

Jag har glada nyheter.

C får komma hem på fredag!!!!!!

Han får sin sista strålning då. Sen ska han in på Karolinska om en månad för att ta tag i resten. Vi får se hur det går. Men nu gläds vi åt att han får komma hem!

Det står fortfarande 2-1. Men som Luleå skjuter så gör de säkert mål igen... Typiskt!

Krya på huvudet nu.

KRAM!!!!!!

2008-09-30 @ 20:48:40
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja nu är jag glad! Hoppas att det hjälper ditt huvud lite också.

Fortfarande 2-1 och bara 3 minuter kvar... Håll hårt i tummarna!!

2008-09-30 @ 21:06:40
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Jaaaaaaaaa!

Vi vann!!!!

Tack för hjälpen!

2008-09-30 @ 21:21:49
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Jaaaaaaaaa!

Vi vann!!!!

Tack för hjälpen!

2008-09-30 @ 21:21:51
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj... Det blev visst dubbla inlägg. Inte meningen.

Ja det trodde jag inte när jag satt och följde med i skottstatistiken.

Stefan kom hem nu och berättade att det hade varit en superhärlig stämning i klacken. Fullt ös i hela tredje perioden!

Åh vad jag också vill gå på hockey....

KRAM!!!!

2008-09-30 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0