Onsdag

Värmen kom på igår, nu känns det mycket bättre. :) Det är jobbigt att gå omkring och frysa hela tiden.
Man kan ju i och för sig klä på sig lite mer, men å andra sidan, man ska kunna röra sig också... :)
Vi har inget planerat för dagen.
Jens är på strålande humör, gosrosen min. Han fick en fin grön traktor av mormor igår och den älskar han. På dagis har de en grön traktor som man kan sitta på och åka omkring med. Den här som han fick igår är betydligt mindre om man säger så, men han försöker sätta sig på den ändå. haha

Vi var ju på Ullared igår. Den första kvarten gick bra men när man inte kommit längre än innanför dörrarna på den kvarten så blir jag helt enkelt på dåligt humör... Det kan inte hjälpas, det bara är så. Visst, det är roligt att handla kläder till Jens och vi fick faktiskt tag på mycket men jag får panik. Det var rätt lungt med folk men de som var där, de knuffas ändå, det är som att det liksom hör till på något sätt. :(
Jag som hatar att storhandla, Ullared är ju tio resor värre! Haha, jaja, jag åkte dit av egen fri vilja så jag ska inte klaga.
När vi var klara inne i själva stora affären så skulle mamma och Daniel in i några andra affärer också, hjälp!! Jag höll på att krypa ur skinnet.
Innan jag åkte dit tänkte jag att, det här och det där ska jag kolla efter men när jag liksom är där så bara tappar jag orken. I vanliga fall är det roligt att gå in i skoaffärer men nej, igår fixade jag inte ens att kolla efter skor...

Anledningen till att jag tycker det är så plågsamt är nog att jag inte ser, det tro jag faktiskt. jag bara går och går och går och står... Blää
Okej, nu var den här klagovisan över. :)

Önskar er en bra onsdag!
So long

Kommentarer
Postat av: Jen

Alltså bor du nära Ullared? jag har nog inte hajat riktigt vart du bor?!Kram

2008-09-17 @ 11:31:02
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Jen

A där ser man, är du uppvuxen där också? Kram

2008-09-17 @ 12:00:33
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: lena

Ullared har jag bara varit en gång och hjälp vad folk som trängdes.Kan förstå när man inte ser, vad jobbit det kan vara kram lena.

2008-09-17 @ 12:41:26
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Jen

Där ser man,,,Nja mitt i stockholm bor jag ,,, inte i centrum,,, Årsta heter det,,, tar 10 min med tbanan till centralen,, bor ganska nära Globen. Helt perfekt,, nära grönområden och skog men inte mitt i skiten liksom. Är uppvuxen på söder däremot. Kram

2008-09-17 @ 13:05:30
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Annica

Hi hi!

Emil fick också en traktor när han var mindre. Eller.. Han fick flera. Men just den här var lite speciell för honom. När man tryckte på gubben som körde så pkte den framåt och tutade. Hur kul som helst. Det var en traktor med ett litet flak efter som kanske var 30 cm långt. Där skulle han absolut sitta! Och åka med... Visst han fick plats. Men traktorn orkade liksom inte riktigt med. Och gidda vem som blev totalt ursinnig efter ett tag. Jo vår egen lilla solstråle... Och det var samma visa varje dag. Han lärde sig aldrig. Så vi fick helt enkelt plocka bort den tills han blev lite större. De är för söta med sina leksaker...

Hoppas du får en mysig kväll!

2008-09-17 @ 18:45:03
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Malin

Kikar in och önskar dig en fin kväll.... Skönt att värmen är på igen...Här hemma eldar vi för fullt i kaminen!

2008-09-17 @ 21:01:57
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Annica

Tack vännen!¨

Vi fixar det. Har ju världens bästa man!

Han sitter för övrigt och mumlar något om flygbiljetter, barnvakt och 30 års kalas...

Vad är det som som ni håller på att planera när man ligger sjuk och halvt medvetslös..? ;-)

2008-09-17 @ 21:51:48
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0