Så där ja!

Idag har vi fått gjort mycket. :)
Eftersom jag tog en tablett plus mina kortison två timmar innan jag skulle gå upp så mådde jag rätt bra när det väl var dags att just stiga upp.:)
Men för sjutton, gör så varje dag då kan man ju tycka. Men det är så att jag mår inte bra av de där tabletterna om jag tar de för ofta och för många dagar på rad.
Så är det.

Okej, vi kom iväg till frissan och jag fick färgat mina fransar och plockat brynen, det känns bra. :)
När vi kom hem var Jens inte på sitt bästa humör men han fick lunch och sedan raka vägen i säng. Han var nog jättetrött.
eftersom jag då fortfarande flöt  omkring på efekten av tabletten stod storstädning på programmet. Ut med mattor och hela konkarongen. Nu är det så fint och det känns helt underbart. Nu kan jag bli dålig igen. haha

Jens vaknade lika arg som han var när han somnade... :( men nu har han blivit lite gladare, tack och lov!
Han har under de senaste månaderna fått ett himlans temprament. Jag gillar verkligen inte när han blir så där arg så han bara slänger sig baklänges. Han sitter ju när han gör det men ändå. idag fick jag inte tag på honom så han ramlade rakt bakåt. Ännu argare blev han då förstås.
Jaja, det är inte första och antagligen inte sista gången han gör så. Tyvärr!
Hoppas ni har det bra!
So long

Kommentarer
Postat av: Jen

Ja lite ont i ryggen har man och handleden men nu har jag handlesstödet på mig när jag skriver och jag ska träna i morgon, har inte hunnit på typ en vecka,, inte bra för ryggen.Städning är tyvärr ett måste men va skönt det är när det är klart va!?Kram

2008-09-03 @ 15:29:30
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Annica

Stackars er! Jens håller nog på att utvecklas och han kan känna sig frustrerad över att han vill mer än han klarar av. Att prata var en sån fas för Emil. Han var jättearg en lång period innan han började prata. Men sen släppte det.

Skyltarna är klara. Jag vill inte hänga ut bloggaren på samma sätt som hon gjort med mig. Så jag är tyst. Jag vill inte sänka mig till sandlådefasoner så som hon gör så jag håller mig tyst och lugn och väntar på att det rinner av henne. He he he. Jag är gammal och klok jag...

KRAM!!!!

2008-09-03 @ 15:31:37
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Ann

Aha! Tack för att du tog dej tid att svara!

2008-09-03 @ 15:41:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Annica

Så genomskinligt.. I måndags började jag fråga efter halsbandet. Gissa vad som kom med posten nu? Halsbandet. Jag tror ändå att hon hade glömt bort det och la det på lådan så fort hon bara kunde. För det verkar ju lite konstigt att hon skulle ha skickat det för tre veckor sen och det dyker upp idag. Dagen efter hela cirkusen....

Oj oj oj säger jag.

KRAM!

2008-09-03 @ 16:14:50
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad glad jag blir att jag kan göra dig glad! ;-)

KRAM!

2008-09-03 @ 16:19:58
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja eller hur?!

Nu ska jag laga mat.

KRAM!!!

2008-09-03 @ 16:30:43
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0