Såå trött

Först, det var inget allvarligt med Daniel. De tror att han har en inflammation i bröstkorgen, brosket, eller något? Han ska iaf testa att smörja med sån där Woltaren-kräm.
Vi får hoppas det blir bättre av det. Älsklingen min.

Jens sov en och en halv timme idag, lite mer normalt. Nu sover han för natten och även om det var himla gulligt, så hoppas jag slippa en till sån där en-timmes-monolog i natt. :)
Jag har varit jättetrött hela dagen och jag tycker det är konstigt för så dåligt har jag inte sovit. Men så är det ibland. Jag har nästan somnat så fort jag satt mig ner. Hmm?

Imorgon är det pappas födelsedag! :)
På förmiddagen ska jag iväg och träna, det var två veckor sedan nu. Jag längtar efter det så mycket och förhoppningsvis får det lite fart på mig.
På kvällen blir det restaurang-besök! Tjohooo  Jag älskar att gå ut och äta, det är bland det absolut bästa jag vet.
Jens ska vara hos Anna som har tagit så väl hand om honom förut. Han får det nog roligare hos henne än att sitta på krogen, framför allt blir det lugnare för oss. ;)

Jens har fått två tänder till, det upptäckte jag idag. Kanske inte så konstigt att han varit gnällig och irritabel den senaste tiden...

Nu är det snart dags för film-time igen. fram med poppcorn och lite annat gott.
Ha en fortsatt bra kväll och sov gott i natt!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tänder! Det förklarar ju hans irritation förstås.

Här blev det också film. Men vi orkade inte se klart den. Resten får bli imorgon kväll.

Sov så gott!

KRAM!!!

2008-09-08 @ 21:59:29
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad bra att det inte var något allvarligt med "gubben"... Zon kan också vara en bra (salva) som man kan smörja på...



Hoppas att Ni får det trevligt i morgon med pappa på restaurangen...



Synd att det var så långt att åka annars så skulle jag ha kommit och tagit hand om barnen en stund... Mina är så stora nu...



Kramizar från Norrland!

2008-09-08 @ 22:23:18
URL: http://gevalium.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Vad skönt det inte var något allvarligt med Honom!

2008-09-09 @ 05:12:33
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Annica

God morgon!

Lycka till med träningen idag och hoppas att ni får en trevlig kväll tillsammans. Hälsa pappsen!!

KRAM!

2008-09-09 @ 07:46:16
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Jen

Skönt att slippa laga mat själv nån gång. Jaha trött kan man vara,,, kanske nån infektion i kroppen? Försoning är hur bra som helst,, du måste se den, man kan hyra den på video. Kram

2008-09-09 @ 09:44:43
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: T

Heeeeeeej!!

Vad skönt att det inte var nåt allvarligt! Phhhuiiii...

Ahhh....förstår om han har varit gnällig...två nya tänder samtidigt...huha! Måste ha kliat i hela munnen...

Nu ska vi se om jag har fattat detta rätt... Vi åker på söndag och kommer hem den 2 oktober. (tror jag det är?)

2008-09-09 @ 12:22:19
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0