Undrar

Det är nämligen som så här att jag blir 30 år i höst. jojo, Ulrika, det stämmer faktiskt.
Jag har inte sett mig i spegeln sedan jag var 12 så i mina minnen ser jag fortfarande mycket ung och fräsch ut. *host host*
Det där var det största skämtet av alla men vi går inte in på det mer utan över till det jag funderat på nu i några dagar.

Ska jag ha fest? :)
Förut har jag tänkt att nja, det ska jag nog inte ha, vad är det att fira egentligen? Men nu när det närmar sig så tänker jag, det kunde ju vara himla roligt ändå och att man blir ett år äldre kan man väl fira för varje år man lever är en gåva. :)
Så det blir nog en fest iaf. Sedan att man har en pappa som är köksmästare och en mamma som också jobbar inom restaurang-branchen och är fenomenal på att duka fint så slår jag nog till.
Ska bara fixa lokal med och det kan nog ordna sig om jag får låna stället mina föräldrar jobbar på.
Ja, vi får se men det låter kul iaf.
Jag har mest tänkt mig en middag. Jag vill att Jens ska vara med och gärna andra barn också så det blir lungt. Sedan med tanke på mamma så är både jag och Daniel tveksama till att ha alkohol under middagen. Vi får se?
Det är för övrit Daniel som har dragit igång hela detta fest-tänkandet, men det är kul att tänka på något sådant när lederna annars drar ner mig lite i humöret. :)

Jag får nog be om en spruta på torsdag, jag har fått en väldigt taskig fot... Den är inte snäll alls. Har haft ont hela dagen och den är svullen och varm.
Nu ska jag läsa lite.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Annica

Klart att du ska ha fest!!!

Jag känner mig ganska ok nu faktiskt. Har legat nästan hela dagen och det gav resultat. Skönt! Måste nog tala om det för min sjukgymnast som skäller på mig för att jag inte lyssnar tillräckligt på min kropp... ;-)

Det gör ont i mig när jag läser att du har fått så ont. (Mycket "ont" i den här kommentaren...) För om jag lärt känna dig rätt så är du sån som inte alltid säger att du har ont. Och när du säger till. Då är det riktigt illa. Har jag fel?

Skickar massa styrkekramar till dig!

KRAM!!!!!

2008-09-01 @ 22:10:45
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tycker också att du ska ha en fest, men bara om du känner att du får tillräckligt med hjälp och om du orkar. Ibland kan det ju vara så att oavsett hur gärna man vill något så kan kroppen säga ifrån, och då måste man lyssna... Jag hoppas verkligen att det blir bättre snart med allt det onda!

Sanna hade också en sådan period då hon verkligen luftade stämbanden, det var jobbigt men gick över när jag liksom "bus-skrek" tillbaka, gällt fast väldigt lågt.

Du är förresten utmanad på min blogg...

Stor kram!

2008-09-01 @ 23:27:59
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: Annica

Vad bra att de hjälper. Kramarna alltså! ;-)

Ja, jag är lika dan. Och vet du. Här sitter jag och skriver till dig att jag är OK. Vad händer. Hinner inte mer än att somna så vaknar jag av en låsning som inte riktigt vill ge med sig. Så nu sitter jag här. Vaken. Med värk... Och är lite arg. På kroppen som sviker. Det känns så. Nu hade jag ju vilat idag så duktigt och så kommer detta. Arg...

Nu ska jag lägga upp något gott recept. Det kan ju alltid trösta. ;-)

KRAM!!!

2008-09-02 @ 00:14:06
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Haha du har underbar humor gumman!

Ja fest ska du ha! Fira på!

2008-09-02 @ 06:52:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Titti

Haha, du är så rolig! Jag känner mig inte äldre än 16-17, trots att jag fått börja med anti-rynk krämer, men så ser jag ju så dåligt också... Ha fest om du orkar, om du inte orkar så är ni hemma och tar det lugnt, du fyller ju faktiskt 30 ändå!

Hoppas fot-aset blir bättre, annars kan du skicka den till mig så ska jag ge den lite stryk! ;o)

2008-09-02 @ 07:04:06
Postat av: T

Klart du ska ha en hejdundrande fest!! jag tror att om du inte hr det så lär det bli en överraskningsfest från dina kära. Det blev det för mig. Jag vägrade ha fest. Make hämtade mig från jobbet. Tydligen var de inte klara där hemma så han skulle handla skruv och allt möjligt för att dra ut på tiden. jag blev skitsur eftersom jag bara ville hem. Jag var trött och grinig. Tada!!! Tror du jag blev förvånad när jag klev in och alla hoppade fram...? Det var roligt! :)

Usch, vad jobbigt med smärtan. :(

Hoppas det går över snart...



Ha en fin dag!

2008-09-02 @ 07:11:24
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Annica

God morgon!

HUr känns det idag?

KRAM!

2008-09-02 @ 07:41:37
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag är OK. Nu är jag mest "öm" i kroppen.

Förstår att du är orolig när du ska iväg på förmiddagen. Men jag ska hålla tummarna för dig.

KRAM!!!

2008-09-02 @ 10:19:23
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Pej

Hej vännen!



Va roligt det låter med fest! :-)



Just nu läser jag "Självkänsla nu!" av Mia Törnblom. Jag tänkte att den skulle hjälpa mig att tycka om mig själv men vi får väl se om jag tycker den ger nåt resultat.

Är dålig på att läsa böcker nu för tiden. Prioriterar andra saker tyvärr.

KramKram

2008-09-02 @ 10:34:18
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej!

Jag har inte fått den. Men är det OK om jag hoppar över? Jag har lite svårt för såna där utmaningar. Vet inte varför... Men jag känner mig obekväm... Förlåt!

2008-09-02 @ 10:42:40
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Hi hi! Ja visst är det jobbigt! Jag känner mig så dum när jag ska skicka det vidare. Och att svara på massa frågor som visar vilken idiot jag är... Hi hi... Nu borde jag göra lite nytta. Men jag sitter så skönt här i soffan så jag vill inte... Slipper jag? ;-)

2008-09-02 @ 11:04:17
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0