Award

För några dagar sedan fick jag Nice Blogg Award-priset  från snälla och rara
Fröken sparsmart
Tack snälla du!

Detta gäller för den som fått det
De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den
Länka till den bloggen du fick den ifrån.
Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


Det här med bilden skippar jag eftersom jag inte kan eller vet hur man gör med sånt. :)
För en tid sedan länkade jag till åtta av mina favobloggar, här kommer några av mina andra favoriter. :)
Annica

Julia

Daniel

Marie

Titti

Tycker så mycket om era bloggar och er själva också förstås! :)
Kram


Kommentarer
Postat av: Annica

Åh tack gulliga du!!!!!

Du gör mig så glad!!!

KRAM!!!!

2009-01-03 @ 13:54:07
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh tack gulliga du!!!!!

Du gör mig så glad!!!

KRAM!!!!

2009-01-03 @ 13:58:46
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0