Helt slut...

Jag funderar skarpt på att gå och lägga mig nu. Det känns lite tidigt men jag är helt slut och dimmig i huvudet.
Jag var och tränade på förmiddagen och sedan har det gått i ett.
Jens var jättetrött ikväll, han somnade på fem minuter. Jag tror inte han sovit speciellt mycket på dagis idag.

Oj, vad det kommer nya ord hela tiden och han sätter ihop de jättebra också. det är så himla skoj att höra honom prata men det känns också frustrerande när man inte förstår vad han säger. jag ser ju inte heller vad det är han tittar eller pekar på så ibland är det lite jobbigt. Men jag får träna min hjärna och fundera på allt som finns i rummet just då och vad det möjligen kan vara han menar.
Imorse satt han och pratade för sig själv, han liksom viskade fram: Mammas kocka mammas kocka.
Det var som att han övade på att sätta ihop två ord. Hur gulligt som helst lät det iaf. :)
Ja, han är en riktig gosunge.
På söndag är det kalas här hemma. Det blir mellan 15 och 20 personer som kommer. Pappa ska göra tårta.
Just nu är jag som sagt inte på topp och jag har svårt att se något positivt men kalaset ska bli roligt och det ska bli skoj att se Jens reaktion.
Vi har så många underbara människor runt omkring oss och som alltid är det roligt att få samla dem.

Ska jag lägga mig nu då? ;)
Kanske är bäst så vaknar jag kanske med nya krafter imorgon.
Ha en fin fredagskväll och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0