Snart sticker vi till värmen....

Jens har inte haft någon feber sedan igårkväll, då var den uppe på 40 grader men sedan försvann den. Jag ringde sjukvårdsupplysningen på eftermiddagen, hon sa det jag räknat ut själv men det var ändå skönt att höra det.
Ingen fara och idag har han varit hur pigg som helst och ätit som en häst.
Åååh vad glad jag är!

Lillebror är hemma från Norge, han har en veckas semester och ska bo hemma hos mina föräldrar. Han ska ta hand om deras katt när vi är borta... :)
Ikväll var det middag hemma hos mina föräldrar och alla var samlade. syster med sambo också. Alltid så roligt att träffas så där.

Imorgon är det träning på förmiddagen. Daniel och Jens kommer och hämtar mig efteråt och sedan ska vi fixa några ärenden. Jens ska vara hemma hos mamma och pappa några timmar på eftermiddagen då hinner jag och Danne fixa lite här hemma och packa. Tänkte städa av lite, det är så skönt att komma hem till ett nystädat hem. Jens är grymt rädd för dammsugaren av någon anledning och bara sitter och kvider. Jag vet inte varför.
Skönt att han iaf den här gången slipper vara med om den skräckupplevelsen.

På tisdag bär det som sagt av.
Ska bli superkul
Nej, vi lär inte frysa, där heller.

Idag har vi fått lite regn och det var himla gott. Nu är det öppet överallt så det får komma in lite frisk luft. De senaste nätterna har varit mycket jobbiga, inte många timmars sömn.
Det är som sagt öppet lite här och var. Bara att hoppas att det som hände här om kvällen inte händer igen. Jag gick för att stänga ena dörren som går ut till baksidan. När jag närmar mig dörren tycker jag att jag hör något som rör sig. ropar förskräckt på Danne som kommer.  Det visar sig att det sitter en groda i hörnet precis innanför dörren.
Blää
Tur att den inte hoppade på min fot, då hade jag blivit galen tror jag. :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lena

God morgon vännen!

Ja hos mig är det morgon nu :-)

Vad härligt att höra att Jens mår bra igen!! Underbart!



Vad jobbigt med dammsugaren. Lillen är tvärtemot, han älskar att vara med och dammsuga, går och släpar på den själv och har en egen liten leksaksdammsugare. Han skulle gärna se att jag dammsög ännu mer än vad jag gör ;-)



Nu är det nära till er semester! Skönt, speciellt nu när vädret är sämre här hemma igen. Hoppas ni får en underbar vecka !!



Ta hand om er, njut!!

Kramar om

2009-07-06 @ 07:12:52
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Merja

Hej vännen.

Vad skönt att Jens har kryat på sig.



Ha nu en riktigt skön semester, njut och ha det gott.

Massa kramar

2009-07-06 @ 08:01:26
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/
Postat av: Agnetha

Vill bara önska dig och din familj en riktigt skön semester ! Ladda "batterierna" nu ordentligt så du har ny kraft att blogga när du kommer hem! Du ger mig så mycket kraft att orka gå vidare !Tack och stor kram !

2009-07-06 @ 09:44:39
Postat av: Amanda

Hoppas ni får en riktigt skön semester! Det är ni värda!

Kramar

2009-07-06 @ 10:24:09
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Jessica m 3

Hoppas ni får en helt underbar semester med mycket bad, skratt, god mat och allt annat som hör semester till :o)



Stor kram Jessica

2009-07-06 @ 10:52:17
URL: http://sirenofthewoods.blogspot.com
Postat av: Barnens Hjältar

Kikar in och önskar en trevlig resa ..

hoppas ni får det kanon!!

2009-07-06 @ 11:49:07
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Anki

Önskar er en underbar semester! Kram

2009-07-06 @ 17:58:07
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: T

Åh. nu bär det snart av! Jag är hundra på att ni kommer att få en super mysig semester. Nu hoppas vi bara att lill-pajsarn åller sig frisk! *håller tummar och tår*



Ha en underbar semster vännen!



STOOOOOR KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2009-07-06 @ 21:53:00
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0