en bra dag

Trots att det regnat största delen av dagen så har den varit riktigt bra. :)
Jodå, det behövs ju faktiskt lite regn nu också, med tanke på växtligheten och så menar jag... Men det klarnade tack och lov upp nu ikväll och det är jag glad över eftersom Vårruset gått här i stan.
Blåst har det i och för sig gjort men inte mycket att göra åt det.

vi var in till stan på förmiddagen, tog en fika med svärmor bland annat.
När vi kom hem låg det ett paket och väntade i brevlådan. :)
Det var från underbara
Merja!
Hon har skickat två jättefina tröjor till Jens. Ska ta kort på dem sedan när han har de på sig.
Vad glada vi blev, tack goa vän!

Sedan har dem, håll i er nu, varit och grejat i klädkammaren så nu är det mycket bättre. Det är på väg att försvinna faktiskt. tjohooo
Himla skönt måste jag erkänna, att vara av med den skiten. Det var tydligen inte det där plaslimmet ändå utan något som kom från vinden... De sa att de tätat tidigare men inte tillräckligt kan vi ju konstatera nu....
Jaja, det tog bara två veckor att fixa till det... ;)

Jens, mammas gosros, har varit glad och busig. Det bara bubblar nya ord och långa meningar ur honom nu.
Vet ni vad? Jag trodde faktiskt att jag hade hyfsade magmuskler men ajaja vilken träningsvärk jag haft i magen idag. Måste vara sedan Jens och jag busade igår. Låg väl och spände magen i typ två timmar eller något, det känns så iaf. :)
Jaja, träning och bus på samma gång, inte fel.

Imorgon blir det träning på Sats istället och det ska bli kul det med. :)
Nu säger jag godnatt!
Kram

Kommentarer
Postat av: merja

Här har också regnat, behövs nog lite mer för det är fortfarande torrt.

Men efter detta regna som kom kommer det explodera av blommor i alla träden, fint.

Busa med barn det är värsta hårdträningen det och det tar på lite andra ställen än annan träning.

Skönt att det ordnat sig med lukten nu.

Hoppas ni får en underbar dag.

Kram

2009-05-06 @ 08:03:57
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/
Postat av: Anki

Ja det gäller att vara vältränad när man har barn. Hur skall man annars kunna vara häst, hund eller moppe. :) Om lukten är bättre nu så kan du ju ta bort klädnypan från näsan. Kram

2009-05-06 @ 08:20:10
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Häxprinsessan

Vilken träning,askin du har :-) Nu inför sommarens alla snygga lätta kläder vill man ju gärna liksom...ja...detdär jag är för lat till.



Hoppas du har en skön och stinkfri dag.

2009-05-06 @ 08:26:27
URL: http://sexbarnsmamman.bloggspot.com
Postat av: Bjorne

Nu du är jag på väg hem,ska bli gott och träffa alla där hemma,bra att Jens tränar med dig så du får mera muskler,ha de gott,kram.

2009-05-06 @ 09:28:08
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Jen

Hej vännen, här är det läcka och inget varmvatten. jag är smått stressad för jag har tränat och ska på anställningsintervju och man vill ju då vara nyduschad liksom. Kram i massor

2009-05-06 @ 10:27:45
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej hej vännen!

Nu börjar jag komma tillbaka igen :-)



Vad skönt att ni börjar få ordning på lukten! Ska ni få någon ersättning?



Här är vädret också sämre och det regnar lite av och till, så nu kommer det väl att explodera ännu mer ute, härligt.



Ha en fin dag!

Kramar

2009-05-06 @ 14:47:54
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Häxprinsessan

Du fann mig alldeles rätt. Från början hette bloggen sexbarnsmamman- men jag ville vara mer än bara mamma lixom. Även om det är ädelt nog.



Tack för svaret.

Alltså, det finns ju så bra riktlinjer och företag som jobbar med tillgänglighet på nätet. Jag har lagt märke till att det är långtifrån alla foton på nätet som har en sådandär tag som beskriver vad bilden föreställer exempelvis.



Idag har jag varit hos kära lilla mamma. Mina öron har skavsår. Men imorgon ska jag åka till Gävle och jobba. Mitt arbetsområde är nämligen där också nu. Västernorrland, jävleborg och jämtland...Litet ocn nätt. Hi, hi.



Jag lade till dig som länk hos mig, är det ok?

Ha en fin kväll

2009-05-06 @ 18:41:33
URL: http://sexbarnsmamman.bloggspot.com
Postat av: Malin

Åh, du är ju för go...nu ska du njuta av dom så mycket du kan, och när den dagen kommer, ska du se att du kan minnas dem med glädje, och till och med känna styrkan de ger dig från andra sidan.... kramiz M

2009-05-06 @ 19:28:44
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: matilda

hur gick träningen? :) kram

2009-05-06 @ 22:17:27
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0