Kommer inte på någon rubrik....

Imorse vaknade jag klockan  sex, då satte tankarna igång med en himlans fart och sedan gick det omöjligen att somna om.Så när klockan var halvtio och det var dags att åka iväg till gymmet var jag svintrött och det kändes som jag inte hade sovit på ett dygn...Till saken hör att jag inte kom i säng så tidigt heller, som vanligt då alltså.
Min ledsagare undrade så fort hon såg mig, om jag var trött idag, det syntes väl...
Men när jag tränat klart, bastat och duschat kände jag mig som en helt ny människa. :)

Jag frågade min underbara ledsagare om hon inte tyckte att min hals skött sig exemplariskt, och det tyckte hon verkligen.Hoppas nu du får vara så för all framtid sa hon och det hördes verkligen att hon önskade det. :) Jaja, några veckor/månader sattsar vi på först och främst. ;) Hon är en av de få som antagligen vet hur jobbigt jag har det stundtals med halsen.
Jag blir så mycket gladare och piggare när jag får vara bra i halsen, då tänker jag inte på tracken mycket alls och skulle kunna tänka mig att ha den resten av livet, faktiskt...

Några bevis på att jag var väldigt trött idag fick vi iaf, när jag pratade rena galematias.
Vi pratade lite om Twilight och jag skulle väl typ berätta lite om vad jag trodde den handlade om.
-Ja, om oförbjuden kärlek, sa jag då.
Oförbjuden? Hmmm
Jaja
Iaf, jag har blivit väldans nyfiken på dem här böckerna så jag beställde hem den första för att testa. Fick den idag så när jag är klar med boken jag håller på med nu ska jag sätta tänderna i den.... ;)

Jens sover inte på dagarna längre och det funkar fint. det gäller bara att lägga honom i tid innan han lyckas passera gränsen på kvällen annars blir han vild och galen.
När jag la mig med honom nu ikväll för att sjunga några sånger Så började han prata om dammsugaren, han är rädd för den, som jag skrivit om tidigare. Men jag har lovat att dammsuga på torsdag nästa gång, då är han på dagis. Men iaf, nu sa han till mig:
-Mamma inte suga upp Jens, Jens är ingen smula, Jens är gooo.
Kan man ju hålla med om. ;)
Mammas lilla gosros.

Imorgon tänkte jag ta och städa badrummet, torka kakel osv.
På torsdag blir det storstädning och sedan kommer mamma hit och hjälper mig sätta upp advensstakar osv.
Längtar verkligen till första advent nu!

Godnattkram!

Kommentarer
Postat av: marie

haha, det är väl klart att du inte ska suga upp Jens i dammsugaren....gullunge!

Kikar in o önskar en god natt!

Kram

2009-11-24 @ 23:51:42
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Marie

Så härlig han är lille Jens.Sådan mor sådan son.

Jag föreslår föresten att du läser den nya boken istället för att sätta tänderna i den.

2009-11-24 @ 23:59:13
URL: http://havoskog.blogg.se/
Postat av: Jen

hahahah bra sagt där. Lisa gillar att dammsuga.Kram kram

2009-11-25 @ 09:09:07
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Linda

Det låter ju helt otroligt skönt med bastu & träning, fast i ovänd ordning.

Guuu, så jag skulle vilja ta ett bubbelbad & en bastu. Men det är en bit bort.

Det låter som att du har en väldigt bra ledsagare.

Det är väldigt viktigt.

Jag hoppas att jag får detsamma.

2009-11-25 @ 12:52:29
URL: http://banton.blogg.se/
Postat av: elin

vad glad jag blir att läsa att du iaf slipper halsen, det är väl den du har haft mest problem med sista tiden?



barn är söta, de har en tendens att vara lite extrema åt något håll när deras rutiner förändras.

kram

2009-11-25 @ 14:53:55
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: soffie

å va skönt med träning å bastu sen efteråt,

Min dotter har läst Twilight serien å hon älskar den,

gokväll

2009-11-25 @ 21:20:07
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: soffie

å va skönt med träning å bastu sen efteråt,

Min dotter har läst Twilight serien å hon älskar den,

gokväll

2009-11-25 @ 21:23:11
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: messan

Jag känner igen det där med rubrik...ibland kommer man inte på något alls.Vad skönt att din hals blivit bättre, äntligen! Vilken snäll mamma du har som kommer och hjälper dig med adventspysslet. Jag ska också pyssla idag, mysigt. Jag var iväg på en jobbresa i några dagar.

Ha en fin dag!

Stora kramar messan

2009-11-27 @ 10:42:12
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Susanne

Godkväll!!! ja snart är det första advent och här har det bakats idag. Skönt att du mår mycket bättre. Jag mår också mycket bättre och hoppas jag kan bli ännu bättre efter nästa intag med remicade. Ha en skön fredag. Kram Susanne

2009-11-27 @ 19:18:29
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0