Mår sådär

Tack för alla krya på dig-hälsningar, ni är så goa!
Dagarna rullar på här och det har varit rätt fullt upp hela veckan. Jag har varit runt på olika grejer och sakerna jag varit på har väl i och för sig inte varit speciellt ansträngande i sig men i och med att jag inte mått eller mår så bra så är jag trött nu.

Tapparorden gör jag också, känner jag nu.
Ska ringa halskliniken imorgon och höraom jag kan få en tid för det är jobbigt. Det är mycket slem och det tar på mig.

Jag var till sjukhuskyrkan i tisdags eftermiddag tillsammans med svärmor. Vi hade sett i tidningen att en av våra favopräster skulle hålla i Gudstjänsten. Vi var helt inställda på att få höra en fin och bra predikan men så när det skulle börja hör jag svärmor viska: neeeej det är inte han...
Det var istället en träbock. Japp, så kan det bli. Det är verkligen skillnad på präster och präster, som inom alla yrkesrgrupper såklart. Den här prästen lät som om han hållt samma predikan typ 10 000 gånger tidigare, vilket han kanske gjort? medan den andra pratar som om han verkligen får orden och tankarna direkt från gud.

Jag hoppas ni haft en fin vecka så här långt och fortsätter på den linjen. :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Jen

Oj trist att det inte var den ni trodde. Imorgon ska dom vara klara med badrummet, ska bli skönt att flytta upp igen. kram kram

2009-10-29 @ 21:39:20
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack!!



Fina Ulrika, en tapper tjej!

Utstår så mycket, men klagar ej.

Älskar sin gosros så det knakar

Är positiv trots allt så det sprakar

Jag är inte så bra på att dikta

men koncentrationen din skall du rikta

på att bli frisk och glad

jag kan slå vad

att du fixar det med övertag



Kram söta vän!!



2009-10-29 @ 22:53:16
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Annica

Tack för dina fina ord hos mig. Blir lite generad. Var så osäker på om jag skulle lägga ut det i bloggen. Men som Stefan sa. Det du skriver i bloggen är ju det du står för. Dina tankar och åsikter. Så självklart ska brevet vara där.

Han är klok ibland min gubbe.



Förstår att du har det jobbigt nu. Allt liksom hopar sig över dig nu. Inte undra på att du känner dig trött och sliten.

Kärlek och värme tillbaka till min älskade vän!

2009-10-30 @ 08:45:11
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Annica

De vet hur de ska ta betalt! Jag fick ilägg i skorna. Det var som ett par sulor som de gjort efter mina fötter för att jag ska få jämnare belastning. De små tunna sakerna kostade 800:-!!!

Hoppas att de hjälper riktigt ordentligt nu när de kostade så mycket. Hur ska man som sjukpensionär ha råd med såna summor?!?!? Och det kanske inte ens är det enda man behöver. Själv har jag fått två stycken specialmadrasser. Måste ha något som tryckavlastar höfterna. För jag kan inte ligga på sidan och sova annars. De var billiga. Bara 300 kronor styck....

Ha nu en underbar helg vännen. Själva ska vi packa in oss i lilla blå (bilen) och åka till kyrkogården. Så mysigt att gå där på kvällen och tända ljus. Ja men visst ja! Det måste jag berätta. I morse satt jag och pratade med Emil om att vi skulle åka ner ikväll så han var förberedd på det.

-Först ska vi tända ljus på farfars grav och sen i minneslunden.

-Ja. Sju ljus.

-Sju? sa jag frågade jag undrande.

-Ja sa han bestämt.

Så jag var tvungen att börja räkna.

Emils farfar, morfar Nisse och morfar Cristher.

Min farfar och min farmor.

Stefans gammel mormor och gammelmorfar.

Det är dom vi brukar tända på. Och de är sju stycken.

Hur visste han det? Han kan ju inte ha koll på sånt? Eller???

Sonen kommer aldrig sluta att förvåna mig.

Sköt om dig nu!!!!

KRAM!!!!

2009-10-30 @ 18:14:48
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Krya på dig och kämpa på! :)



Du frågade för ett tag sedan om min puls, min maxpuls är 204 och min vilopuls är 32. Men det är vilopulsen som berättar hur vältränad du är, maxpulsen är genetisk och inget man kan göra något åt :)

2009-10-31 @ 17:07:27
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: soffie

krya på dej nu du goa,

Å hoppas du får en trevlig lördagskväll

2009-10-31 @ 18:28:43
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0