Dåligt med bloggandet

Lusten till att blogga har varit borta men hoppas den är tillbaka nu.
Dagarna bara går och det känns mest segt och mörkt just nu.

Idag har vi iaf bokat biljetter till en musikal som går i Göteborg och en Tomas Peterson-fars som ska gå här i Halmstad. Har lite pengar kvar av den där fonden jag fick. Tänkte att de ska gå till sånna här saker som vi annars inte riktigt unnar oss.
Det ska bli skoj, jag älskar musikaler. :)Att skratta är ju aldrig fel det heller...

I lördagskväll var vi hem till mina föräldrar. Vi tog med oss mat dit så pappa slapp laga. Trevligt av oss, för en gång skull.
Igår var det besök i kyrkan men vi fick gå mitt i eftersom svärmor inte mådde bra.

ska inte skriva något om idag för jag har bara varit irriterad mest hela tiden.
Jo, en skoj sak har vi gjort.Lekt kurragömma. Haha, vad roligt det var. :)

Imorgon träning och sedan besök i sjukhuskyrkan, kanske?

Hoppas ni mår bra och att ni haft en fin helg.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag har också varit en usel bloggare,och har förstås missat att du precis förlorat din mormor... Är så ledsen för din skull, men som du sa, en dag kommer ni att mötas igen, och då är ni båda friska och pigga igen.. jag tror att hon kommer att finnas med dig till dess, skillnaden är att du inte kan känna henne som hon kan känna dig..kramiz m

2009-09-28 @ 22:36:53
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

jag har också varit en usel bloggare,och har förstås missat att du precis förlorat din mormor... Är så ledsen för din skull, men som du sa, en dag kommer ni att mötas igen, och då är ni båda friska och pigga igen.. jag tror att hon kommer att finnas med dig till dess, skillnaden är att du inte kan känna henne som hon kan känna dig..kramiz m

2009-09-28 @ 22:36:56
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Du är inte ensam om att bloggen ligger lågt ibland man orkar inte alltid. Kul att leka kurragömma det gör mina dagbarn ofta. Skönt att man ska få bli op för det är så himla jobbigt att må så här dåligt. Ha en bra dag. Kram Susanne

2009-09-29 @ 06:50:22
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh så kul att gå på musical! Jag förljer med! ;-)

Ja, nöffas det som i en riktig svinstia. Men det går över det med. Fick två sprutor i går och idag är jag helt invalid. Har knappt sovit alls idag. Det gör så fruktansvärt ont. Inte precis där han sprutat. Mer mot skinkorta till. Måste försöka få tag på honom i dag för så här var det inte förra gången.

Sköt om dig vännen!

KRAM!!!!

2009-09-29 @ 08:55:58
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0