Inget hört...

Jag har inte hört något från Hallandstrafiken ang mitt mail om bilbarnstolar. Skickade iväg det förra måndagen och på tisdag morgon fick jag ett mail om att personen som tagit emot mailet skickat det vidare till ansvarig för ev åtgärder. Haha
Sedan tystnad. tänkte ge dem den här veckan också men har jag inte hört något på måndag så får jag väl gå vidare på något vis. Min tanke är att höra av mig till HP och samtidigt maila Hallandstrafiken och berätta att jag tänker göra det/har gjort det. Vi får se.

Annars rullar ju dagarna på extremt fort som vanligt. Har tränat ganska mycket den senaste veckan. Tisdag, fredag, måndag och idag. Men nu blir det ett uppehåll till nästa fredag eftersom min ledsagare inte kan förrän då. Men det gör inget för det är nog bara bra att låta kroppen vila lite. Jag har ökat vikterna en del senaste tiden också och känner mig allmänt stark och vältränad. ;)
Men nu lite vila som sagt.

Jag har förstås yogan varje måndag men det är ju en helt annan träning. Lika viktig för mitt välbefinnande men helt annat. Jag har bara fyra gånger kvar på min älskade yoga. måste helt enkelt fortsätta nästa termin, ska bara komma på något sätt att finansiera det hela. billigt är det inte.
Kan ju alltid skriva till tomten... :)

Har lärt mig ta kort och göra videoklipp på min mobil. trodde inte man skulle kunna göra det som blind, men det går och himla skoj är det dessutom. :) Okej, själva fotoobjektet (Jens) hamnar inte alltid mitt i fokus men jag har bara ägnat mig åt det sedan igårkväll.
Kul med sånna utmaningar, att behärska tekniken. Haha  Men något pris för fina kort lär jag aldrig få. :)
Det roligaste är att spela in, tex när Jens sjunger. Han är så duktig min gosros.

Just nu läser jag en bok som heter svensk maffia. så otroligt grymt intressant och fascinerande .
Jag har aldrig varit direkt intresserad av att läsa och lära mig mer om Hells Angels och Bandidos, men jag har hört talas om denna bok och hade inget annat hemma...
Har haft mina tankar om dessa gäng men nu har jag fått en helt annan syn på det hela. Alltså inte ändrat uppfattning men fått mer kunskap och det är ju aldrig fel. rekomenderar denna intressanta och spännande bok. trots att det inte är en roman/däckare är den spännande som en sådan. :)

Författarna heter Lasse Wirup och Matti Larsson.

Nu ni, dags för kvällsbestyren.
Kram goa vänner.


Kommentarer
Postat av: Anki

Vännen jag blir glad av att läsa det du skriver och tack för dina fina ord hos mej. Massor av kramar till dej med!

2010-11-03 @ 22:30:21
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Hejsan vännen!

Gott att höra att du har kunnat träna trots din hals :) Har undrat hur det har gått.



Häftigt att du börjat fota och filma, är nyfiken på resultatet.



Glöm inte att skicka en önskelista till tomten, så får du säkert yoga en termin till :) (säger man så, att man yogar? Det låter konstigt...yoga, utöva yoga..när dags för sängen kanske, börjar bli fånigt trött haha)



Tusen kramar!!

2010-11-03 @ 23:18:33
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack söta du, det är ju helt sjukt att de inte svarat..Det får bli kvällsblaskan Ulrika ;-)

Kram på dig!!

2010-11-04 @ 22:24:26
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Titti

Den boken har jag också läst och faktiskt har det precis kommit en uppföljare! :)

Hållar tummarna ang bilbarnstols frågan, finns det nått vi kan göra för att hjälpa? Protestlista?

Skönt att Du känner dig frisk och stark, då är jag glad! Kram

2010-11-05 @ 04:11:54
Postat av: Elin

Skriver som ovanstående:

glad man blir av att läsa dina inlägg. Man blir lite avunsjuk med. Du har en otrolig förmåga att vända allting till något positivt, eller i alla fall mindre mörkt och negativt.

Träningen finns det någon lösning på, klart du ska fortsätta om du mår bra av det. Både in - och utsidan.

kramar

2010-11-05 @ 15:09:52
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: bjorne

Fantastiskt kul att du kan ta kort mm men det borde jag fattat för du kan nog mer än vad vi som ser på dom flesta områden,skulle du o jag byta så skulle jag nog inte hitta till brevlådan ens,ha en fin helg hela familjen,kram.

2010-11-05 @ 17:40:36
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: bjorne

Jag träffar Ella nästan varje kväll efter jobbet men vill inte slänga in henne i bloggen bland en massa gubbar och annat dumt så henne tar jag med när det är några seriösa inlägg mellan dom som inte är det,kram igen.

2010-11-05 @ 18:59:55
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej igen min vän!!! Tack för din som vanligt fina kommentar!!! Mediscinen har inte gjort någon verkan, mer än att jag är trött och lite låg... vet inte om det beror på dom ,enm funderar på att sluta äta dom.. Får se hur det blir. Svar på röntgen har jag heller inte fått, allt tar sin tid minsann!! Hoppas allt är ganska bra med dig och familjen, ser att du tränar en hel del, det måste jag också starta med igen.. Kramiz M

2010-11-05 @ 19:11:19
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: soffie

tack för boktips den ska jag kolla upp,guu va dåligt av dem på hallandstrafik att ej ens svara på ditt mail,

kramen å ha en goo helg

2010-11-06 @ 19:18:03
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Har du ännu inget hört om bilbarnstol. Hörde att här ifrån vår stad kan man säga till om en bilbarnstol men då kostar det omkring 150kr. Ha en bra dag. kram Suanne

2010-11-09 @ 06:45:17
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0