Bra Bra Bra

Jag lyckades trycka bort den där halsskiten som var på gång i lördags. Idag känner jag mig lite sämre igen men räknar med att det blir bättre snart...

Jens sitter just nu och kollar på Moraträsk. Han ska iväg och lyssna på dem imorgon, tillsammans med sin moster. det blir nog roligt.
Jag gillade dem mycket när jag var liten. :)

I söndags var vi till kyrkan och det var en mycket tänkvärd och fin predikan och massor med vacker och stärkande musik. Jag hade aldrig hört på den prästen innan, men han var bra och jättego mot Jens.

I måndags var Jens och Daniel inne i stan och fixade lite. Själv var jag hemma och städade. Skönt att göra sånt när man är ensam.

Igår var det en häktisk men rolig dag. På förmiddagen hade jag ett trevligt möte som jag kommer berätta mer om sedan lite längre fram. Ni får kanske se resultatet av det också så småningom. Haha
När det var klart åkte vi in till stan. Dags för cellprov för mig. Hmm, är det var femte år de gör det eller? Kändes inte alls länge sedan jag var där sist men kom på att det var ju innan Jens föddes så, typ var femte måste det vara. Skönt att ha det avklarat iaf.
Sedan en liten sväng inom svärmor för en kort fika och lite prat. mat på Max därefter och efter det for vi mot Oskarström.
Min underbara vän Marie hade bjudit med oss på ett hemparty, Me and I-kläder. Jens och Maris dotter var hemma hos dem och blev passade av Maries mamma. Roligt att få träffa henne också. Känner dem sedan jag var liten då vi bodde i Simlångsdalen.
Schoppat blev det minsann... :) Fina kläder var det.
Leka lite med Maris snart femmånadersgamla son blev det också. Gosunge säger jag bara. :)
Sedan var vi trötta..

Idag är det en lugn dag. Vi är hemma alla tre och myser.
Jens är inne i Moraträsks värld nu. Han sjunger med och gitarren har åkt fram. Haha Det blir nog roligt imorgon för honom.

Nu lite lunch tror jag minsann.
Ha en fin dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Mora Träsk är rätt roliga att titta på. Vi var och kollade på dem för nåt år sen då de spelade på en plats här i Luleå. De är rätt underhållande. Glad musik.

2010-09-29 @ 13:45:52
URL: http://banton.blogg.se/
Postat av: soffie

å va kul att få gå å lyssna på Mora Träsk för han,va skoj,

ÅÅÅ va skönt att halsen är bättre,

massor av kramar till dej å du ett boktips:Jag håller på att läsa 100åringen som klev ut genom fönstret å försvann,den måste du söka efter jag skrattar så jag nästan ramlar ur sängen den är så galet rolig,ska recensera den så snabbt jag är klar med den,

kram

2010-09-29 @ 21:31:09
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Malin

TACK du underbara!!! Älskar ditt sätt att tänka positivt, trots att saker går emot dig. Jag hoppas också att halsen alltid ska vara bra, för du är värd det. Mora träsk är bra, hälsa Jens det!!! Kramar tillbaka! //M

2010-09-29 @ 23:49:05
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad mysigt att få gosa lite bebis! Dom små blir stora alldeles för fort tycker jag!



Ludwig är alla redan mycket bättre. han rosslar ju visserligen som en liten kaffebryggare fortfarande men han är pigg och glad och har ingen feber.

Kommer nog bli kalas med dagisstart på tisdag!

Kram

2010-09-30 @ 10:44:04
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är fantastisk. Tänkte bara säga det, du kämpar så bra med Jens, orkar kämpa för din egen och Daniels skull, vill träffa vänner och utmanar dig själv. Är inte många som skulle våga det med tanke på hur din kropp mår. Halsen och lederna osv. Det behöver jag i och för sig inte nämna, du vet ju just det redan. Stå på dig, kramar

2010-09-30 @ 16:23:09
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack Ulrika! Jag blir jätteglad att du gillar det jag skrev, du om någon förstår nog :-)

Massor av kramar till dig!!

2010-09-30 @ 20:14:02
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Hej vännen!

Härligt att Jens gillade Mora träsk :) Han kommer säkert att bli en artist när han blir stor, vem vet, han och Lillen kan ju kanske starta ett band? ;)



Tack för mailet! Ska svara, dock inte nu, nu ska jag nog krypa ner i soffan en stund, för jag är trött!



Kramar kramar kramar

2010-10-01 @ 14:02:15
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0