Fångade lyckan en stund

Okej, då försöker jag mig på ett litet inlägg igen.
En smula mer positivt kommer det nog  att bli, om man nu jämför med det förra. Men för att slå det inlägget behöver jag inte precis ta i så jag spricker..... (Ni som läser inlägget för andra gången märker att jag gjort en ändrign i texten så den blev lite mer smakfull) Hahah

Helgen har varit okej. Ont och allmänt nere men jag har siktat in mig på måndagen och fast man tycker att tiden går långsamt så kommer man ju närmre och närmre för varje sekund, trots allt...

Idag var det dags att hälsa på min underbara vän Lina och hennes tvåmånaders dotter.
Lycka, verkligen.
Jag satt med Nike i famnen i en och en halv timme och bara njöt och kände hur värmen från hjärtat spred sig i hela kroppen.
Allt tungt och trist bara försvann och jag njöt av tjejen i famnen och att få prata och skratta med kompisen.
Sånna stunder ger mig så enormt mycket kraft och styrka så nu står jag på benen igen och ska fixa det övriga med.

Efter besöket hos Lina for vi till sjukhuset för att byta track. Nu har jag en femma istället, en barnstorlek. Det känns bra även om jag pyser som bara den. Hålet är ju större än tracken...
Jag får ta i som sjutton för att kunna prata. Lite jobbigt men det är under en begränsad tid.
fick även antibiotika igen.

Japp, så ligger det till.
väntar på lund fortfarande. skickade mail till doktorn i torsdags men denna gång svarade han inte så snabbt, inte alls, faktiskt.

Ta hand om er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Usch, hoppas verkligen du slipper den värsta skiten, du har redan så mycket som du ska kämpa med.

Håller fortfarande på att försöka lära mig att läsa deckare. :)

Hoppas din lilla söta pojke mår bra OCH är snäll mot dig.

kramar

2011-01-17 @ 20:14:35
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Hej goa vän!

Härligt att du fick träffa kompisen och det lilla knytet idag :) Hoppas glädjen du kände kommer sitta i länge!



Härligt också att du fått gå ner i trackstorlek även om du har det jobbigt med pratet nu, det är ju som du skriver under en begränsad tid.



Men skit att inte läkaren svarade.



Ta hand om dig vännen! <3

Stor kram

2011-01-17 @ 20:46:07
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Det här inlägget känns lte som du återfått hoppet i varje fall. Glad jag blir :-)

Du är en tuff tjej, du klarar så otroligt mycket !! Beundrar dig fortfarande och blir jätteglad när du kikar in. Kram på dig!!

2011-01-18 @ 20:04:44
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Linda

Bebisar har förmågan att göra en varm i hjärtat.

Känns som att hoppet finns där och det verkar bra!



Tack för din support!

Det känns bra att ha fattat ett beslut!

2011-01-18 @ 20:48:36
URL: http://banton.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Åh hoppas att det fungerar bra med den mindre tracken. Det är ju ett stort framsteg att du gått ner i storlek, vad glad jag blir :) /Kram vännen

2011-01-21 @ 23:05:38
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0