Ny vecka....

Precis ja, en ny vecka har vi här. Inspirationen till rubrik är lika med noll som ni förstår.
Träning stod på programmet idag och som valigt skönt att komma dit och köra igenom kroppen. Inte så fasligt trögt idag faktiskt.

Jens har varit på dagis idag trots att det är måndag. Hans valiga dagar på förskolan, om det inte dyker upp något extra ordinärt, är tisdag, torsdag och fredag. Men på utvecklignsamtalet berättade personalen att de har gymnastik på måndagar och hon tror att Jens kommer att gilla det så vi har bytt tisdag till måndag istället. :)
Men han ska gå imorgon eftersom han får vara hemma på torsdag, han fyller år då, den lille filuren.

Nu sitter jag och väntar på att min doktor ska ringa. Det antibiotikat jag fick tog inte de bakterierna jag har så nu får vi testa med något annat.
Jag hoppas verkligen den onda cirkeln bryts i och med det så jag återigen kommer in i en bra period. Klarade ju mig faktiskt utan pencillin från början av juli till precis innan jul. det vore något att satsa på igen tycker jag.

Har bokat en ansitksbehandling till på måndag. fick pressentkort när jag fyllde år och nu ska de göras av med hade jag tänkt.

Annars, dagarna knallar på, liite långsamt just nu...
Bältrosen känner jag inte mycket av längre och jag är tacksam och glad över det.
Lederna finemang också...

Bra nu alltså.
Hoppas ni har det fint också.

Kram


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Tack tack söta du! Ja lilleman är faktisk helt OK nu så han får gå till dagis imorgon om det inte blir sämre inatt igen.

Ja imorgon är första arbetsdagen på en månad och jag har verkligen saknat jobbet sista veckorna.

Ta hand om dig

Kram

2011-01-24 @ 20:42:59
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: soffie

å va kul med gympa för Jens va bra att personalen tycker han ska va med på det,

hoppas nu att den sorten hjälper så du blir av med de dumma bacillerna,

boktips igen Jonas Moström har skrivit 4 thriller jättebra skrivet,

kram

2011-01-24 @ 21:54:44
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Marie

Tyckte inte det var länge sedan som Jens fyllde år, men tiden går visst fortare än man anar. 4 är det han fyller va?

Skönt att du blivit bättre från bältrosen. Hoppas nu bara att infektionen ger sig snart.

Kram

2011-01-24 @ 23:17:14
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är så underbar!

De ringer nog snart, annars jädrar!

Vad har ni hittat på till din lille solstråle?

kramar

2011-01-25 @ 11:50:21
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Vad roligt att du blir glad och vad gullig du är som skriver så. Jag lägger upp en länk sen när den finns som e-bok. Hade Jens kul på gymnastiken eller är det nästa vecka?

Kram på dig!

2011-01-25 @ 19:42:22
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Tina

Första gången jag tittar in på din blogg. Den hamnar på min länklista för att jag gillar mirakel. Sen får du hemskt gärna berätta om din egen vardag som blind (förutom ditt mirakel)för jag vill veta mer om t.ex hjälpmedel som finns. Jag sitter här som ett fån ??? och undrar hur du läser det som skrivs på datan. Blindskrift på tangenter det vet jag ju finns. Ha fortsatta underbara dagar !!

2011-01-25 @ 22:10:39
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Susanne

Skönt att du mår bra i dina leder. Så då blir det kalas imorgon då? Ha en bra dag. Kram

2011-01-26 @ 06:44:32
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, kramar i massor till dig med :-))

2011-01-26 @ 19:49:00
Postat av: Elin

Hej där vännen

Glad att höra av dig.

Njae middag är inte min grej. Har verkligen varit svårt de sista veckorna. Har liksom tappat fokus på friskheten. På hur jag kämpa på riktigt.

Hur mår du idag?

kramar

2011-01-26 @ 23:51:14
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Anki

Oj oj nu växer han så det knakar din lille Jens han är ju snart stora karlen. KRAM

2011-01-27 @ 08:47:49
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Maud Åström

Hej Ulrika! Skönt att du känner dig bättre nu. Vi mår bra här hemma, känns skönt nu efter några kraftiga förkylningar tidigare. Jag njuter så av att det har blivit ljusare ute och att fåglarna har börjat med sin vårsång. Häääärligt! Vi har en Egyptenresa inbokad, undrar just hur det kommer att gå med den nu. Känns inte så lustfyllt precis. Att folket där nere är missnöjda och frusterade har vi all förståelse för, med en sådan regim. Ha det så bra hela familjen. Bamsekramar från oss här hemma.

2011-01-30 @ 11:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0