Väntar

Idag var det träningsdags igen. For in till gymmet vid halvtio och kom hem igen vid halvtvå. Skönt att köra igenom kroppen.
Efter träningspasset gick jag som vanligt in i bastun och njöt en stund innan duschen. Jag älskar verkligen att basta!
Det är bland det bästa som finns att få sätta sig där inne, när kroppen jobbat, och bara få slappna av.

Idag har det kommit ännu mer snö så när jag gick för att hämta Jens på dagis såg inte vägen ut som senast jag gick den. vet inte riktigt hur jag hamnade men jag var uppe och traskade i någon snödriva iaf. Kom rätt  till slut och blev glad. Men jag tycker alltid det är pinsamt när jag är tvungen att irra. Jag hittade nämligen en liten gång som jag följde men den slutade som sagt i en snödriva, vilket jag självkklart inte visste att den skulle göra. Det pinsamma är då att gå hela vägen tillbaka för att hitta en väg runt istället. Jag visste ju inte om den lilla gången fortsatte på andra sidan snödrivan. Hehe

Jag hörde att det var folk runt omkring och därför ville jag se säker ut och traskade på som om det var min gammla kära väg som jag tog varje dag...
Ville se ut som om jag var helt övertygad om vad jag sysslade med  :)  Det var jag ju förståss inte. Men, som sagt, jag gick över snödrivan och där var ingen gång.... Haha så jag fortsatte på känn och hamnade tillslut framför grinden.
Hade bara fattats att jag ramlade när jag stod på toppen. Nu låter det som det var ett berg jag besteg men det var det inte, bara nästan....

Jaja, det var det och som belöning för att jag tagit mig över berg och dalar för att nå min son fick jag som första kommentar:
-Men jag vill att pappa ska hämta mig.
Morr, synd grabben, för det är jag och kom nu så vi kan ta oss hem fort som katten. :)

Jag väntar på att alla helger ska vara över.
Jag vill höra från Lund och få ett datum för op.
Jag vill boka en ny tid för att byta ner tracken till en femma.
Jaja, den dagen kommer den med,men jag känner mig otålig.

Apropå något annat,  jag är irriterad på Facebook. De har gjort något där så jag inte längre kan använda den. När man ska skicka iväg sin status tex så ska man ju trycka på en knapp som heter Dela. Den knappen kan jag inte längre komma åt, eftersom min talsyntes inte ser den av någon anledning. :( Mycket irriterande,  nu får jag be om hjälp varje gång jag ska skicka iväg något och då är det ju inte roligt längre
Har planer på att avskaffa skiten.

Nu ska jag lösa av Danne vid Jens säng. Han vill inte somna på kvällarna nu för tiden. :(

Godnatt på er, goa ni.


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Tack gulliga du!!

Bebisen är beräknad till 7 april och jag hoppas det inte går över tiden. Gillar inte det alls :P

Kramar till dig för du är så omtänksam!!

2011-01-04 @ 22:47:12
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Hej goa du!

Det där med snövallar är ett elände! I går plogade de en trottoar här och sedan kom stora plogbilen och hävde en stor hög i slutet av trottoaren. Då får man ju kliva genom snön i alla fall eller gå tillbaka :(



Trist med FB, de ändrar där titt som tätt tycker jag och det blir ju inte bättre.



Hoppas du mår bra idag vännen!!

Massa kramar!

2011-01-05 @ 12:47:21
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack vännen för stödet. För allt stöd genom alla dessa månader vi följt varandra.

Det är knivigt med snön, många som har problem. I din sits blir det verkligen svårt, allt stöd och all trygghet ute på vägarna är lite begränsade i det här vädret. Illa nog lär vintern hålla i sig ett bra tag till.

Kramar

2011-01-05 @ 13:47:50
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Susanne

Här snöar det också och det blir stora driver av när plogen tar sig fram. Uppfarten är full med snö vet inte var man ska lägga snön längre tycker det får räcka nu. Ja du facbook är jätte jobbigt dom ändrar hela tiden. Ha det bra goa vän. kram

2011-01-05 @ 15:33:59
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: soffie

hejhopp du jag håller på att läsa en så himla bra bok "andras Ungar" av Torey Hayden den är jättebra så den måste du kolla om den finns i ljudbok,

Hoppas du snart får din nya op.tid,

kram

2011-01-05 @ 20:32:57
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0