Familjen

Vi är ju inne i semestertider nu, Daniel har nästan två veckor kvar av sin och det är skönt.
Har väl tänkt oss några småutflykter under den tiden, men lite är beroende av väder så vi får se när det blir av. I och med att Daniel jobar fyra dagar och är ledig tre så har vi ju rätt gott om tid att hitta på grejer när han är ledig från jobbet också så vi låter väderprognoserna styra lite nu, hur mycket man nu kan lita på dem.

Sedan vi kom hem från Turkiet har vi tagit det lungt, minst sagt. först igår åkte vi in en vända till Halmstad. Lillebror har kommit hem under sin sista semestervecka och självklart får man passa på att åka och krama honom DÅ.

Han var så glad igår när vi sågs och hela mitt hjärta bara fylldes av glädje. Tror det är flickvännen från finland som gör detta med honom. Gillar tjejen skarpt tack vare det, fast jag inte ens träffat henne än... :)
Underbart att se någon man älskar må så bra.

Iförmiddas kom vår goa och snälla granne in med nybakad vetebröd till oss.
dagen kan knappast börja på ett bättre sätt. Trots att jag hade riält ont imorse när jag vaknade, beror säkert på väderomslaget, så liksom försvann värken när jag hörde hennes glada röst och kände doften av vetebrödet... :)
Goa människor finns det gott om.

På eftermiddagen for vi in till mamma och pappa för middag.
Jag hade hela familjen runt mig och det var några toppentimmar. Båda mina syskon plus Lovisas blivande man och föräldrarna.
Jättegod mat bjöd pappa på och sedan var det en massa lek med Jens. speciellt moster och morbror busade med honom. Jens kunde inte ens sluta leka för att gå på toan så han fick ont i magen. Fick dra in honom på toan så han fick lätta på trycket. :) Sedan, full rulle igen.

Jens somnar sent på kvällarna nu och sover länge på morgonen. Idag vaknade han halvtio. Antagligen är vi kvar lite i den turkiska tiden, de är en timme före där. Men det gör inget, skönt att få sovmorgon.

Godnattkram

Kommentarer
Postat av: Jen

Vadå kramade bara brorsan, du klämde väl lite på armmusklerna också hahahaha. Bra där med soft semester. Det har vi med. kram kram

2011-07-19 @ 11:01:07
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0