En olycka händer så lätt....

Skrev ju igår att jag skulle, om jag orkade, diska och sedan duscha. Jag hann bara gå in i köket och fram till diskbänken innan jag gjorde det jag allt som oftas gör nu för tiden, klantar mig.
Jag tog med mig en kaffekopp från vardagsrummet, med nästan allt kaffe i, och ställde muggen på diskbänken. Sedan välte jag ut skiten, över mig och över golvet.
Jag som har ett hiskiligt humör just nu tog det ändå ganska bra, men usch, gammalt kallt kaffe med mjölk och socker luktar inge vidare....

Jaja, det blev torkat, diskat och jag blev duschad. sedan for vi in för att träffa några goda vänner och äta middag. det var mysigt och gott.

Idag har jag inte gjort mycket. Man kan säga att jag vaknade till liv framåt fyratiden, på eftermiddagen alltså. det är nästan läskigt med denna trötthet  men jag hoppas snart piggna till.
Jag har mått illa hela dagen också och det tar väl det med kan jag tro.
Jag gnäller inte, det är inte det, för jag är självklart oerhört tacksam som ni förstår, men det är lite jobbigt att inte vara sig själv.
Imorgon står det en del på programmet så då måste jag vara vaken.

Har precis pratat med min underbara vän Marie. Vi ska träffas nästa vecka och det ser jag verkligen fram emot. det gör Jens också, han vill leka med Maries dotter. :)

Nu är det faktiskt dags att diska igen, efter middagen.
ska ta det försiktigt.
Ha en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Lejonkvinnan

Hej goaste vän!

Vad är det med dig och kaffe? ;) Det är ju inte första gången som en sådan olycka händer (tänker på den gången i somras då ni var på restaurang och du fick ila hem och duscha) Haha, nä men det är väl lätt hänt för vem som helst (läs mig) att klanta sig en smula...



Jobbigt med ditt illamående även om det är bra så att säga. Det tar att gå och må illa hela tiden, hoppas det ger med sig snart.



Ta hand om dig älskade vän!

Massa kramar

2011-10-11 @ 21:48:57
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0