Medicinerad

Jag räknade nästan med att färdtjänsten skulle vara försenad imorse när jag skulle åka till Spenshult, det har ju kommit en hel del snö, men den kom i tid. Jag fick en kortisonspruta i knät och sedan Remicade. det blev något fel med mitt ena provrör så sköterskan fick ta om det och det blev extra väntan. Jag satt inte i sjön precis så det var ingen fara. Jag hade dessutom med mig en bok som jag verkligen gillar så tiden gick fort. boken heter för övrigt Min kamp och är skriven av Karl Ove Knausgård. Rekomenderas!
Jag hade en bil hem kl 13.30 och jag var hemma 14.30. Inge roligt. Kan tillägga att det tar 20 minuter att åka mellan spenshult och Getinge. Helt okej med samåkning, och det ska det vara också, men lite måtta kanske. vi tog nämligen en runda inom Halmstad... Ibland blir jag jättetrött. Var inte på topp när jag kom hem och det har suttit i kan man säga.
Jag längtade så ofanltigt efter att få hålla Sara i famnen, lukta på hennes gosiga huvud och pussa henne. det var precis vad jag gjorde när jag kom hem också. sedan kom mitt andra hjärtebarn hem och det var lika gosigt det.
Imorgon är det dags för trackbyte och jag hoppas då att jag blir bättre i halsen. efter en förkylning känns det som att bakterierna sitter kvar i trackröret och jag fortsätter vara slemmig  flera veckor.
Nu dags för lite bok och sedan sängen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dumma slemsäck väck väck du är otäck :) kram

2012-12-07 @ 11:07:30
URL: http://www.jennyvestbro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0