Usch och fy

Jag är inte med på banan alls nu känner jag.
Det känns tungt och struligt bara.
Jag är orolig för både mamma och pappa. Att låta dem sköta sina problem är verkligen lättare sagt än gjort. Men jag vet inte heller vad jag ska göra så tiden får gå och så får vi se vad som händer.... Antagligen ingenting alls. :(

Helgen har varit lugn, alldeles för lugn och jag är uttråkad och trött.
Jens har räddat helgen och vi har haft mysigt. Danne har inte jobbat så länge, varken fredag eller lördag men idag blir hon nog elva innan han kommer, tror jag.

Pust, är mycket negativ just nu och det känns ju himla otacksamt, men det är svårt att styra över känslorna.
Imorgon ska vi ner till Malmö för att hälsa på Dannes släkt och på kvällen är det styrelsemöte. Ett av de sista innan årsmötet.
Blir säkert roligt men jag längtar mest till tisdag då jag får träna. :)

Nu ska jag plocka upp hjärtebarnet mitt ur badet.
Kram

Kommentarer
Postat av: Britt Inger

Usch, det är jobbigt för anhöriga när ens nära o kära har spritproblem....

Tur du har din lilla goa familj. Danna o Jens o den lille bebben....

Mamma o pappa är vuxna, även om det inte tycks så, försök tänka att det här får de reda ut själva. Har inte du en syster, vad säger hon om alltihopa ?

Min pappa, som var om gift, var periodare. Mammas sambo var alkolist.... Så jag vet också lite hur det känns....

Ha det gott o njut av din närmaste familj, kram Britt Inger

2012-01-08 @ 22:15:13
Postat av: Jenny

Kännslor går upp och ner. Så är det och så får det vara. Själv streckläser jag Sarahs nyckel. Har legat i soffan hela dagen men det känns som antibiotican börjar hjälpa:)kram

2012-01-09 @ 18:04:26
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kännslor går upp och ner. Så är det och så får det vara. Själv streckläser jag Sarahs nyckel. Har legat i soffan hela dagen men det känns som antibiotican börjar hjälpa:)kram

2012-01-09 @ 18:04:26
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Hälsokick

Man måste prioritera sig själv för att kunna hjälpa andra, men jag vet att det är svårt när det gäller nån man bryr sig så mycket om. Hoppas du har haft en bra vecka i alla fall och att träningen gick bra :)

2012-01-13 @ 19:35:45
URL: http://halsokick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0